"אתה יודע איך עושים את זה במדינות ערב?": כשנתניהו לימד את החיילים להכין קפה

ראש הממשלה ושר הביטחון נפגש עם קצינים בכירים וראשי רשויות בצפון והזהיר את חיזבאללה, "אם יחליט לפגוע בנו או להתנגד לפעולה שאנחנו עושים, יחטוף מכות שהוא לא יכול אפילו לדמיין". צפו במפגש שלו עם הלוחמים בשטח

חדשות כיפה משה ויסטוך 11/12/18 19:00 ג בטבת התשעט

"אתה יודע איך עושים את זה במדינות ערב?": כשנתניהו לימד את החיילים להכין קפה
יושב על קפה עם החיילים. נתניהו בשטח, צילום: קובי גדעון, לע"מ

ראש הממשלה ושר הביטחון, בנימין נתניהו, נפגש היום (שלישי) עם מפקדים וראשי רשויות מקומיות בצפון, על רקע המשך מבצע "מגן צפוני" לאיתור וחיסול מנהרות הטרור של ארגון חיזבאללה. בהמשך הוא גם ירד לשטח ובמפגש עם חיילים לימד אותם כיצד "עושים קפה במדינות ערב".

לראשי הרשויות הוא אמר כי "איום המנהרות, לו היה מתממש, היה פוגע בכם, בתושבים שלכם ובחיילים שלנו כאן. לחיזבאללה אין שום בעיה להגיח מהאדמה, לחטוף אנשים ולהכניס אותם למנהרה, או לחילופין, להיכנס למסעות הרג וחטיפה בתוך היישובים שלכם. במבצע שמתבצע עכשיו אנחנו שוללים את זה".

https://www.facebook.com/Netanyahu/videos/733547190350848/?__xts__[0]=68.ARAXM6Y9XsyEYuyZnlsXimRyGPd2T8wwzfIQgIeV3UWX3DEd4cfOgn82xdwzdzXM8DnVLxj_69awRmerk3RCyz1W_1gDfGUdOrE9ObG8VWS6-eg1TPKIsFwxjpC8sbLdRKpQUMCDapdVihLTVIML8DWAw2WBWyGZmIvtj6xhMRUXakA6reEvf5bUYGJtH2h3UZQv_luaQXeGVROid3qJ3s_oFPbt1EsQKHawz2S9gf96figAeIi2CvyzuyAwmNpLBkG5lzOZbdw0uVinfWtSKL2TskyhaIVh5kC8T67-ZBWfaoQhZBdsk7oawcswQqltOSmxlvUr-bh82Jn0WwH3a2arGAM99F3a&__tn__=-R

בנוגע לאפשרות שפעילות צה"ל בצפון תוביל למלחמה הזהיר נתניהו כי "הדבר החשוב ביותר זה ההיערכות שקיימת כאן גם ברוח וגם בחומר לתגובה חזקה מאוד אם החיזבאללה יעשה את הטעות הגדולה ויחליט לפגוע בנו או להתנגד לפעולה שאנחנו עושים. חיזבאללה יחטוף מכות שהוא לא יכול אפילו לדמיין".

נתניהו עם ראשי הרשויות

נתניהו עם ראשי הרשויותצילום: קובי גדעון, לע"מ

במפגש עם לוחמים בשטח, הכינו לו החיילים קפה וראש הממשלה מיהר לחלוק עמם את הידע שלו בנושא.

על מערכת היחסים עם רוסיה ציין ראש הממשלה כי "הערב תצא משלחת של צה"ל למוסקבה לפי הסיכום שלי עם הנשיא פוטין. היא תסביר את המבצע שאנחנו עושים כאן והיא תבהיר בצורה חד-משמעית שישראל שומרת לעצמה את הזכות והחובה לפעול נגד התבססות צבאית איראנית בסוריה, גם של חיזבאללה בסוריה ושל גרורותיה של איראן פה, בניסיונן לחפור מנהרות מתחת לגבול".