אריאל: "בעיית עזה לא תיפתר בהבלגה"

על רקע ההסלמה בעוטף עזה, הגיע שר החקלאות לביקור בשדרות ובכרם שלום, ונפגש עם ראשי היישובים ועם תושבים. ראש מועצת אשכול: "אנחנו עוברים ימים לא פשוטים אך כאן אנו רואים את התקווה של ההתיישבות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/07/18 14:15 ג באב התשעח

אריאל: "בעיית עזה לא תיפתר בהבלגה"
השר אורי אריאל בביקור בעוטף עזה, צילום: דוברות השר אריאל

שר החקלאות אורי אריאל נפגש היום (א') עם תושבי עוטף עזה בעיר שדרות ובקיבוץ כרם שלום. במהלך המפגש בשדרות, הגיע השר לבית משפחת בוכריס שנפגע אמש מהירי מעזה, כשהוא מלווה בראש עיריית שדרות אלון דוידי. השר חיזק את השכנים ושלח ברכת רפואה שלמה למשפחת בוכריס. 

לאחר הביקור בשדרות, הגיע השר לקיבוץ כרם שלום השוכן על גבול עזה, יחד עם ראש מועצה אזורית אשכול גדי ירקוני. בסיורו נפגש השר אריאל עם המשפחות החדשות שהגיעו להתיישב בקיבוץ. בנוסף, תרם השר אריאל ספרי קודש לבית הכנסת אותו חנך לפני כארבעה חודשים, אז תרם גם ספר תורה שהיה שייך לקהילת משפחתו בגרמניה בזמן השואה.

"ראוי ורצוי שראש הממשלה ירד עוד היום לאחד מיישובי העוטף להיפגש עם התושבים. חובת המנהיגים להתייצב מול האזרחים דווקא ברגעים מורכבים ומתוחים. בעיית עזה לא תיפתר בהבלגה והתעלמות מהעובדות בשטח", אמר אריאל. 

"מי שהכי חשוב זה התושבים כאן בעוטף. נפגשתי היום עם משפחות חדשות שנכנסו ליישוב כרם שלום, אנו מצדיעים לתושבים החדשים הוותיקים ומאחלים לכם ימים שקטים", הוסיף.

השר אורי אריאל בביקור בעוטף עזה

השר אורי אריאל בביקור בעוטף עזהצילום: דוברות השר אריאל

השר אורי אריאל בביקור בעוטף עזה

השר אורי אריאל בביקור בעוטף עזהצילום: דוברות השר אריאל

ראש המועצה האזורית אשכול, גדי ירקוני, אמר: "אני רוצה להודות לשר אורי אריאל שהגיע אלינו היום לכרם שלום. אנחנו עוברים ימים לא פשוטים אך כאן אנו רואים את התקווה של ההתיישבות. כאן, ביישוב הכי קרוב לרצועה, אנו רואים את ההתפתחות הרבה, הרבה בזכות השר אריאל, הממונה על החטיבה להתיישבות, שתומך בנו ומלווה אותנו.

"בזכות הסיוע הקמנו בית כנסת וקלטנו 13 משפחות חדשות להתיישב כאן ביישוב. בעזרת החטיבה להתיישבות הדירות הנטושות ביישוב משופצות ומיושבות ושרק שנמשיך ככה".