ארדן לעודה: מחבל. מקומך מאחורי סורג ובריח"

יו"ר הרשימה המשותפת תקף את השר לביטחון פנים על טיפולו באלימות בחברה הערבית, "מה אתה מספר לאשתך? שאתה שר כושל? תעמוד פה ותגיד אני נכשלתי, אני מתפטר". ארדן בתגובה: "פושע ותומך טרור"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/12/18 18:25 יא בטבת התשעט

ארדן לעודה: מחבל. מקומך מאחורי סורג ובריח"
השר ארדן, צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

ח"כ איימן עודה קרא הערב (רביעי) מעל בימת הכנסת לשר גלעד ארדן להתפטר, על רקע האלימות הגוברת בחברה הערבית. השר לביטחון פנים לא נותר חייב וקרא ליו"ר הרשימה המשותפת "מחבל".

במסגרת דיון בהצעה לסדר היום בנושא מעשי הרצח האחרונים בחברה הערבית, תקף עודה את ארדן ואמר כי "במקום מתוקן אתה צריך להתפטר, אבל אתה לא מתבייש".

לדבריו, "השנה נרצחו 70 אנשים, מה אתה עושה? מה תפקידך? איך אתה חוזר הביתה? מה אתה מספר לאשתך ולילדים שלך? שאתה שר כושל, או ש'לא חשוב כי הם ערבים'. אולי הם עוינים, אולי הם בחצר האחורית, אולי הם לא מצביעים לנו, לא מעניינים אותנו, תעשה משהו. אתה לא מכבד את עצמך, תעמוד פה ותגיד אני נכשלתי, אני מתפטר".

איימן עודה

איימן עודהצילום: הדס פרוש/פלאש 90

השר זעם על הדברים והחליט להשיב להם במילים חריפות משלו. "אתה מחבל, תומך טרור ואלימות ואיתך אין מה לדבר", הוא הטיח בעודה והוסיף כי "מי שהולך וקורא לשוטרים 'אפסים' ו'תלכו קבינימט' הוא פושע ותומך טרור".

בהמשך הוא הוסיף כי "מי שהולך לקברו של עז א-דין אל-קסאם, הוא תומך טרור, ולכן איתך אסור להיפגש ואסור לדבר והמקום שלך הוא מאחורי סורג ובריח. ביום שמדינת ישראל תושיב אותך בכלא נדע שאנחנו מדינה נורמלית, ואז תהיה ירידה משמעותית באלימות וגם בפשיעה. אדם כמוך לא יכול להוביל שום ציבור להורדת האלימות בו".