ארדן בפרידה מאלשיך: "מצער שקצין כמו אדרי צריך לעבור מסע הכפשות"

בטקס פרידה מהמפכ"ל היוצא רנ"צ רוני אלשיך אמר היום השר לביטחון הפנים, גלעד ארדן כי צר לו שקצין מוערך כמו המפכ"ל המיועד, משה צ'יקו אדרי עובר מסע הכפשות. אלשיך: "אעזור לכל מי שייבחר בעשר אצבעותיי"

חדשות כיפה גלעד כהן 29/11/18 21:46 כא בכסלו התשעט

ארדן בפרידה מאלשיך: "מצער שקצין כמו אדרי צריך לעבור מסע הכפשות"
בני גנץ ורוני אלשיך, צילום: פלאש 90

בטקס הפרידה שהתקיים היום (ה') מהמפכ"ל היוצא, רנ"צ רוני אלשיך מהמשטרה אמר השר הממונה עליו, השר לביטחון הפנים גלעד ארדן כי צר לו על מסכת ההכפשות שעובר המפכ"ל המיועד, משה צ'יקו אדרי.

המפכ"ל היוצא מכחיש שעדותו היא שמובילה לעיכוב באישור מחליפו: לפני פתיחת טקס הפרידה ממנו הערב, התייחס רנ"צ רוני אלשיך להודעת הוועדה למינוי בכירים, לפיה ההתייעצויות בעניין מינוי המפכ"ל משה (צ'יקו) אדרי יימשכו אל תוך הלילה. בתשובה לשאלה אם הדברים שאמר הובילו לדחייה, ענה: "לא נראה לי. אני מתפלל שזה יסתיים מהר. אעזור לכל מי שייבחר בעשר אצבעותיי". גם אדרי הגיע לטקס. צפו בשידור החי.

טקס הפרידה מתקיים במכללה לשוטרים בבית שמש. שעה קלה לפני פתיחתו, הודיעה כאמור הוועדה המייעצת למינוי בכירים, בראשות השופט בדימוס אליעזר גולדברג, כי תמשיך את ההתייעצויות בעניין מינוי המפכ"ל משה (צ'יקו) אדרי אל תוך הלילה. הדיונים עשויים להמשיך גם לאחר מכן.   

רעייתו של אלשיך, שירה אלשיך אמרה "רוני, ספגת המון הכפשות מהתקשורת. ידעת מי עומד מאחורי כל ידיעה וידיעה, אבל אתה לא נגררת לשיח הזה. כאבת את הכפשת המשטרה ואני כאבתי את כאבך. אתה ישר ונקי כפיים. רוני, אתה עוזב אבל אני בטוחה שאת המנגינה שלך אי אפשר להפסיק."