ארדן: "אלדד  יניב ומני נפתלי נוהגים כאנרכיסטים שעושים דין לעצמם"

השר לביטחון הפנים תקף את השניים שלדבריו הובילו את ההפגנה מול ביתו של מנדלבליט בניגוד לפסיקת בג"ץ. במשטרה טענו כי מספר המפגינים חצה את הרף שסימן בית המשפט וכי נעשו הפרות נוספות מצד המפגינים

חדשות כיפה משה ויסטוך 27/08/17 08:18 ה באלול התשעז

ארדן: "אלדד  יניב ומני נפתלי נוהגים כאנרכיסטים שעושים דין לעצמם"
גלאי המתכות זה רק תירוץ. השר ארדן, צילום: פלאש 90. הדס פרוש

כ-2,000 מפגינים הפגינו אמש (מוצאי שבת) בפתח תקווה מול ביתו של היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, ולטענת המשטרה מדובר בהפרת המגבלות שהטיל בג"ץ.

מדובר בהפגנה הראשונה מאז פסיקת בג"ץ לפיה מספר המפגינים מול ביתו של היועמ"ש לא תעלה על 500 איש. כמידי שבוע, כפי שקרה בעשרות השבועות הקודמים, מחו המפגינים על כך שלטענתם החקירות נגד ראש הממשלה מתנהלות בעצלתיים.

מהמשטרה נמסר כי חוץ מהחריגה במספר המפגינים, נעשה שימוש ביותר משני מגאפונים וכן כבישים נחסמו בניגוד להוראות וההנחיות. מי שלא אהב את את ההפגנה אמש הוא השר לביטחון הפנים גלעד ארדן, שבחר לתקוף את אלדד יניב ומני נפתלי, שניים ממובילי המפגינים שאף נעצרו בפעם הקודמת.

"אלדד  יניב ומני נפתלי", כתב ארדן בדף הפייסבוק שלו, "נוהגים כאנרכיסטים שעושים דין לעצמם. הם קראו לציבור לנהוג בניגוד להנחיות המשטרה שמופקדת על הסדר הציבורי, הם אלה שפועלים נגד שלטון החוק ועושים דה-לגיטימציה ליועץ המשפטי לממשלה בגלל אינטרס פוליטי".

לדבריו, "הסיבה שלא היה נכון לעצור את אלדד היא שהוא רצה להיעצר לטובת הפריימריז שלו ולכן סירב לחתום על תנאי המשטרה".