אראל סג"ל עוזב את ערוץ 20

מי שנמצא בערוץ 20 כמעט מיום הקמתו , איש התקשורת אראל סג"ל הודיע הערב על עזיבתו. היעד הבא - התאגיד

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/11/18 20:48 כט בחשון התשעט

אראל סג"ל עוזב את ערוץ 20
אראל סגל, צילום: צילום מסך מיוטיוב

העיתונאי ואיש התקשורת אראל סג"ל עוזב את ערוץ 20. כך פורסם הערב באתר אייס. סג"ל הודיע היום להנהלת הערוץ על החלטתו לעזוב לאחר 4 שנים בהן הוביל 2 תכניות. בערוץ 20 מנהלים בימים האחרונים מגעים עם מגישים פוטנציאלים, אולם טרם הוחלט על זהות המחליף שם סג"ל.

השבוע צייץ רן בוקר מ-ynet כי מתקיימים מגעים בין סג"ל לתאגיד השידור 'כאן' על אפשרות שיעבור לתאגיד לטובת תכנית טלוויזיה עם קלמן ליבסקינד. ככל הנראה מדובר בתכנית יומית, אולם הדבר נמצא בשלבים ראשוניים יחסית, בלי קונספט לגבי מהות התכנית ושעת שידור. בשל זה טרם נחתם עמו חוזה. 
 
אין ספק שסג"ל הוא הפנים של ערוץ 20 ועל פניו מדובר במכה קשה לערוץ עם עזיבת האיש שהכי מזוהה עמו. הוא הגיש בערוץ בערך מיום הקמתו בקיץ 2014, ובין היתר הוביל את התכנית היומית הכי מזוהה עם ערוץ 20 – 'הפטריוטים' בשעות הפריים-טיים, שהוסרה לפני מספר חודשים מן המסך. מאז הגיש תכנית יומית עם חברו שמעון ריקלין ברצועת 19:00 בערב.
 
במקביל, הגיש תכנית יומית בגל"צ, ולפני כשנה עבר לרדיו 103FM עם רצועת אקטואליה באותה שעה – 11:00. בערוץ 20 אישרו את הפרטים. את תגובתו של אראל סג"ל לא ניתן היה להשיג. מתאגיד השידור טרם התקבלה תגובה.