אראל סג"ל התנצל על הטענות נגד רביב דרוקר

עיתונאי גלי צה"ל פרסם בתכניתו הבהרה, לפיה אין לו הוכחה לכך שדרוקר ניסה למנוע מתא"ל וינטר להתמנות למח"ט גבעתי ממניעים אידיאולוגים, "מדובר בפרשנות שלי לדברים, ואין לי כל ראיה למניע האידיאולוגי". חדשות 10: "ההבהרה במקומה".

חדשות כיפה משה ויסטוך 13/08/17 16:30 כא באב התשעז

אראל סג"ל התנצל על הטענות נגד רביב דרוקר
אראל סגל, צילום: צילום מסך מיוטיוב

אראל סג"ל פרסם היום (ראשון) בתכנית בגלי צה"ל התנצלות, על כך שלפני מספר חודשים הוא טען מעל גלי האתר כי רהעיתונאי רביב דרוקר ניסה להפליל את תא"ל עופר וינטר מטעמים אידיאלוגיים.

"לפני מספר חודשים", אמר סג"ל, "פרסמנו כאן בתוכנית טענות כנגד חדשות 10 ורביב דרוקר בקשר לקידומו של תא"ל עופר וינטר לתפקיד מח"ט גבעתי".

בהמשך הוא אמר כי "לאחר שיח שהתנהל בין הצדדים אני מבקש להבהיר כי בהתייחס לטענה כי דרוקר ניסה להפיל את מח"ט גבעתי מטעמים אידיאולוגיים, מדובר בפרשנות שלי לדברים, ואין לי כל ראיה למניע האידיאולוגי".

מחדשות 10 נמסר בתגובה כי הם מקבלים את ההתנצלות וכי הם אינם מתכוונים להמשיך את ההליך המשפטי נגד סג"ל, "ההבהרה במקומה, ואנו שמחים שלא נדרשנו להגיע להכרעה של בית משפט אל מול כלי תקשורת אחר".

כזכור בדצמבר האחרון, ראיינו סג"ל וריקלין את עו"ד עודד סבוראי שסיפר להם כי בשנת 2012, בזמן שוינטר פיקד על החטיבה הצפונית באוגדת עזה והיה מומד לתפקיד מח"ט גבעתי, שלח רביב דרוקר תחקירן מטעמו במטרה לקשור את הקצין לתקרית שבה לכאורה נורה ילד פלסטיני תמים במהלך לחימה. ערוץ 10 איימו בתביעת דיבה וכעת באה ההבהרה של סגל.