בנט: "אסור שמוטי אלון יבוא במגע עם תלמידים"

יו"ר הבית היהודי התייחס לפרשה החדשה של הרב אלון ודרש שרשויות החוק יטפלו בו, "יש פה בעיה חמורה מאוד". על המבצע בצפון אמר, "אויבנו מסתכלים עלינו ואנחנו צריכים לשדר להם שלא כדאי להתעסק איתנו. לא תמיד עמדנו בזה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/12/18 10:09 כז בכסלו התשעט

בנט: "אסור שמוטי אלון יבוא במגע עם תלמידים"
שר החינוך והתפוצות בנט, צילום: פלאש 90. הדס פרוש

שר החינוך ויו"ר הבית היהודי, נפתלי בנט, התייחס הבוקר (רביעי) לפרשת הרב מוטי אלון וטען כי אסור לאפשר לו להמשיך ללמד.

"אני מוקיע באופן מוחלט את אותה התנהגות", הוא אמר בראיון לגלי צה"ל והוסיף כי "אסור שמוטי אלון יבוא במגע עם תלמידים. אני קורא לרשויות החוק לפעול בכלים המקובלים. יש פה בעיה חמורה מאוד.

על השאלה האם לדעתו הציונות הדתית התנהלה כנדרש בפרשה הקודמת והאם זה היה ראוי שהרב דרוקמן איפשר לו ללמד בישיבתו, ענה בנט, "אני אומר באופן ברור את עמדתי. לא אדרג כל רב".

בנוגע למבצע בצפון, נגד מנהרות הטרור של חיזבאללה, אמר השר כי לא זו הסיבה שלא התפטר מהממשלה, "אין קשר בין הדברים. נשארנו בממשלה כי ראש הממשלה הבטיח שינוי תפיסתי במדיניות הביטחון מול עזה ובכלל".

על המבצע עצמו אמר כי הוא "לא נכנס לסופרלטיבים. תמכנו בפעילות הזו. צריך לזכור שלחיזבאללה יש 140 אלף רקטות כך שהפעילות החשובה הזאת נותנת מענה רק באופן חלקי על האיום". לדבריו, העיסוק בגבול הצפוני לא אמור לפגוע בהתנהלות מול חמאס, "ניתן לטפל בצפון ובדרום. מדובר בפעולה שתיקח לא מעט זמן בצפון וזה לא סותר את הצורך שלנו להרתעה מול המחבלים בדרום. אויבנו מסתכלים עלינו ואנחנו צריכים לשדר להם שלא כדאי להתעסק איתנו. לא תמיד עמדנו בזה".