אמילי עמרוסי: "השחיתו את פניי בשלט חוצות בירושלים"

העיתונאית, המשתייכת לזרם ה"לייט" במגזר הדתי, סיפרה כי שלט חוצות עם תמונתה הושחת - אך הביעה כעס גדול יותר על אתר כיכר השבת שדיווח כי תמונתה הושחתה מכיוון שהיא "חילונית". בפייסבוק כתבה עמרוסי: "מבין המון דברים פוגעים שכתבו עליי בעיתונות, זה אחד המכוערים". כיכר השבת: "טעות אנוש שתוקנה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/02/19 12:20 ח באדר א'

אמילי עמרוסי: "השחיתו את פניי בשלט חוצות בירושלים"
"אני אישה דתייה. ילדיי מתחנכים בחינוך דתי. אין לי כיסוי ראש כי התגרשתי". אמילי עמרוסי, צילום: יח"צ

אשת התקשורת אמילי עמרוסי פרסמה ידיעה מאתר כיכר השבת, שבה מדווח כי תמונה שלה בשלט חוצות הושחתה. אלא שכעסה לא היה מופנה כלפי המשחיתים עצמם, אלא כלפי אנשי כיכר השבת, שהסבירו כי "קיצוניים החלו לנהוג באפליה" - שכן הם לכאורה השחיתו רק תמונות של נשים חילוניות - ועמרוסי ביניהן. 

https://www.facebook.com/emily.amrusi/posts/10216265797452116

בידיעה בכיכר השבת נכתב כי "לעתים, הקיצוניים הנאבקים נגד פרסום תמונות נשים, מצליחים לתלוש או לקרוע את המודעות ה'בעייתיות', ולעתים, הם מסתפקים בריסוס עם ספריי שחור על פניהן של הנשים. אלא שמתברר כי אצל הקיצוניים החלו לנהוג באפלייה, לאחר שבשלטים שפורסמו בשכונת רמות על שורת אירועים הנערכים בשכונה, רוססו רק פניהן של הנשים החילוניות". בהמשך פורט כי "תמונותיהן של הנשים החילוניות בשלטים - אורלי וילנאי, אמילי אמרוסי ומאיה רוזמן - רוססו בשחור, אך תמונתה של האישה החרדית, הניה שוחט - לא רוססה".

בפוסט הפייסבוק כתבה עמרוסי: "השחיתו את פניי בשלט חוצות בירושלים. שלחו לי תמונות כאלה לפני שבועיים. לא העליתי אותן כי זה לא עצבן אותי. נערי גרפיטי לא מעניינים. הם בטלים נוכח העובדה שהוזמנתי להרצות בשכונה דתית/חרדית בפני קהל מעורב של גברים ונשים".

מה שכן הרגיז את עמרוסי היה "השחרת שמה", לדבריה. "'חילונית', החליטו בכיכר השבת. אני אישה דתייה. ילדיי מתחנכים בחינוך דתי, בבית ובחוץ. אין לי כיסוי ראש כי התגרשתי. מבין המון דברים פוגעים שכתבו עליי בעיתונות, זה אחד המכוערים".

מאתר כיכר השבת נמסר בתגובה: "מדובר בטעות אנוש בשל העובדה שהשם שלה הופיע אחרי בין הנשים האחרות. תוקן".