אמו של המחבל: "אין לבני זכות לפגוע באף אחד"

אמו של המחבל שרצח את הרב איתמר בן גל באריאל קראה לו להסגיר את עצמו, "הוא הורס את עצמו והרס את הכול". לדבריה היא כמעט ולא ראתה אותו עד גיל 16

חדשות כיפה משה ויסטוך 06/02/18 14:36 כא בשבט התשעח

אמו של המחבל: "אין לבני זכות לפגוע באף אחד"
המחבל שרצח את בן גל, צילום: צילום מסך מפייסבוק

"אין לבני זכות לפגוע באף אחד", אמרה היום (שלישי) אמו של המחבל שדקר אתמול למוות את הרב איתמר בן גל בכניסה לאריאל שבשומרון. 

אמו של עבד אל-כרים עאדל עאסי בן ה-19, נולדה בנצרת ומתגוררת בחיפה. לדבריה היא "מגנה את מה שעשה וקוראת לו להסגיר את עצמו".

עוד אמרה האשה, בשנות ה-40 לחייה, כי "המעשה שעשה לא יעזור לאף אחד. להפך, הוא הורס את עצמו והרס את הכול". עוד היא סיפרה כי בנה לקח ממנה מספר שבועות לאחר שנולד ורק לאחר שנים רבות היא פגשה בו שוב, "כעבור 16 שנים ראיתי אותו ולא האמנתי שזה בני".

יש לציין כי המחבל, שמתגורר ביפו, מוכר לשירותי הרווחה שניסו לסייע לו אך לשווא. הוא שהה במשך 3 חודשים ב"בית השנטי" בתל אביב שבו דרים נערים הנמצאים בסיכון, אך לאחר תקופה זו החליט לעזוב. בשנים האחרונות הוא חילק את זמנו בין בית אמו, ביתו שלו ובית אביו בשכם.

בפוסט האחרון של עאסי בחודש דצמבר האחרון, כפי שפורסם בערוץ 20, הוא כתב "נולדתי בחושך וכן גדלתי ולא סופר את אף אחד". בפוסטים קודמים הוא שיתף באופן אוהד תמונות של סדאם חוסיין, עאהד תמימי וערבים מיידים אבנים כשלצידם כתב: "מוסלמים ונוצרים עושים יד אחת מול הכיבוש".