אל תפספסו: כנס שמאל עם מצביעי ימין?

חבר הכנסת יוגב קורא לציבור הרחב להשתתף בכנס של פעילי השמאל, הקורא לפינוי היישוב היהודי בחברון, ולהביע את התנגדותו "מתי הוקם במערת המכפלה מסגד? רק לפני כ-1,500 שנה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/11/18 11:24 יג בכסלו התשעט

אל תפספסו: כנס שמאל עם מצביעי ימין?
ח"כ מוטי יוגב, צילום: הדס פרוש/פלאש 90

הכנס נגד היישוב היהודי בחברון של מפלגות וארגוני שמאל בכנסת צפוי להתקיים ביום שני הבא (26.11). ח"כ מוטי יוגב מהבית היהודי קורא לציבור הרחב להצטרף לכנוס ולהביע את מחאתו. 

כאילו לא חסרות סערות בכנסת ה-20, החליטו ראשי מפלגות השמאל, ובניהם איימן עודא-יו"ר הרשימה המשותפת, לקיים 'מפגש' הקורא לפינוי מיידי של היישוב היהודי בעיר האבות. המארגנים הצליחו להעביר את קיום הכנס מתחת לאפו של היועץ המשפטי לממשלה כאשר קראו לו לכנס 'מפגש'. הכנס יופיעו ארגונים השמאל, שוברים שתיקה, יש דין, ובצלם שיקראו לפינוי של יישוב בטענה שהוא מייצר "משטר הפרדה בין האוכלוסייה הערבית ליהודית בעיר-עליה נאלצים לשמור מאות חיילים כל היום"

חבר הכנסת יוגב לא נשאר חייב, והחליט להילחם בכנס בצורה מקורית, וקרא לציבור להירשם למפגש אך להביע את התנגדותו מפינוי היישוב היהודי בחברון "מי קבורים במערת המכפלה בחברון מזה כ-3,800 שנה? האבות והאימהות של העם היהודי. מתי הוקם במערת המכפלה מסגד? רק לפני כ-1,500 שנה" שאל חבר הכנסת

"אני קורא לציבור הרחב להירשם ולבוא לכנס, על מנת לומר למארגני המפגש : "עם ישראל יודע, חברון שלנו, מאז ולתמיד!"