אלקין: אם לא אבחר, לא אהיה חבר מועצה

השר לענייני ירושלים הצהיר כי במידה של הפסד בבחירות יישאר בתפקידו בממשלה, "משם אשפיע הרבה יותר מאשר חבר מועצה". ליאון: "ירושלים זו לא חלטורה"

חדשות כיפה משה ויסטוך 02/08/18 07:02 כא באב התשעח

אלקין: אם לא אבחר, לא אהיה חבר מועצה
זאב אלקין בגולה, צילום: מדף הפייסבוק של זאב אלקין

מועדון הגולה בירושלים אירח אמש (רביעי), במסגרת אירוע "מתמודדים על הבר", את השר והמועמד לראשות העיר זאב אלקין שהתייחס לשורת נושאים ובראשם מה יעשה במידה ולא יזכה בבחירות הקרובות.

מניסיוני שר משפיע הרבה יותר מחבר מועצה", הוא אמר, "לכן אם חס וחלילה, וזה באופן תאורטי בלבד, לא אבחר, אני אמשיך כששר לירושלים ואמשיך להביא תקציבים לעיר ואעזור למי שייבחר להצעיד את העיר קדימה".

https://www.facebook.com/YeruShalem/videos/2390005751026321/

בנושא השבת במרחב הציבורי הוא נתן הצצה על עמדתו, לאחר שהבהיר כי הוא מתנגד לסגירת מתחם התחנה בשבת, "אני מאמין שצריך לשמר את הסטטוס קוו בעיר למען כלל תושבי ירושלים וכך אפעל גם בעתיד".

מי של אהב את כוונת השר שלא להיות חבר מועצת העיר במקרה של הפסד בבחירות, היה יריבו במירוץ על ראשות הבירה משה ליאון שלאחר שהפסיד לניר ברקת בבחירות הקודמות כיהן כסגן ראש העיר וכחבר מועצה.

משה ליאון

משה ליאוןצילום: יונתן זינדל/פלאש 90

"יצא המרצע מהשק", הוא צייץ בתגובה בטוויטר והסביר כי, "מי שלא מתכוון לשרת את תושבי ירושלים ולהישאר במועצת העיר - כפי שנהגתי בעצמי בחמש השנים האחרונות - לא זכאי מוסרית להתמודד לראשות העיר.

"אני קורא לזאב אלקין לחזור בו ולהבטיח כי יישאר במועצת העיר גם לאחר שלא ייבחר לראשות העיר. כי ירושלים זו לא חלטורה".