אלמנת הנרצח: לא מבינה מה מעכב את נתניהו"

מרים בן גל, ששכלה את בעלה בפיגוע באריאל, שיגרה לראש הממשלה מסר חריף בנוגע לבניה בהר ברכה, "לא רק תושבי ישראל אלא גם המחבלים ושולחיהם ממתינים לתגובת הממשלה על מעשה הטרור הזה שגזל מאיתנו אבא ובעל וחבר ובן"

חדשות כיפה משה ויסטוך 25/02/18 07:56 י באדר התשעח

אלמנת הנרצח: לא מבינה מה מעכב את נתניהו"
איתמר עם בני משפחתו, צילום: באדיבות המשפחה

בזמן השבעה על הרב איתמר בן גל רמז ראש הסגל של בנימין נתניהו, שהגיע לנחם את האלמנה מרים, על הכוונה לקדם בניה נרחבת ביישוב הר ברכה. הבוקר (ראשון) היא דרשה מראש הממשלה תשובות ברורות הרבה יותר.

"בימים אלו חשוב לי קודם כל לחזק את ראש הממשלה. הוא עובר תקופה לא קלה", אמרה מרים בן גל, שבעלה נרצח בפיגוע דקירה באריאל לפני כשלושה שבועות, אולם אני יודעת שבתוך כל זה הוא ממשיך לנהל את ענייני המדינה וזה עניין שאיתו אסור לחכות".

לדבריה, "לא רק תושבי ישראל אלא גם המחבלים ושולחיהם ממתינים לתגובת הממשלה על מעשה הטרור הזה שגזל מאיתנו אבא ובעל וחבר ובן. אנחנו דורשים  שראש הממשלה יעשה את הדבר הנכון ויודיע הבוקר בקולו על ההחלטה לאשר את הבנייה בהר ברכה כתשובה לפיגוע ובכך להביא להפיכתה לעיר, ולא רק דרך מתווכים".

הורביץ בבית משפחת בן גל

הורביץ בבית משפחת בן גלצילום: רועי חדי

עוד אמרה בן גל כי "זו ההזדמנות, בתוך ה 30 יום לרצח לאשר את הבנייה כדי שיהיה ברור לרוצח הארור ולשולחיו שזו התוצאה של הרצח וזו התשובה לטרור".

 למרות גילוי הסימפטיה למצבו של נתניהו היא לא חסכה בביקורת, "אני מתקשה להבין מה מעכב את ראש הממשלה מלהודיע הודעה שלא מצריכה אפילו הצבעה אלא החלטה פרסונלית שלו בלבד. אסור לחכות להודיע על כך רק בעוד חודשיים. כשהקשר בין הדברים יהיה לא ברור. אני דורשת מראש הממשלה את המעט הזה. להקדים את ההודעה להיום. זו תהיה הנחמה שלנו. זו תהיה התשובה הציונית לרצח הזה".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן