אלמנת החלל מצוק איתן התארסה

מורי, אלמנתו של רס"ן חגי בן ארי שנפצע אנושות בעזה ונפטר לפני כשנה וחצי, התארסה עם בחיר לבה - קצין שזכה בצל"ש במלחמת לבנון השנייה, "אני מאמינה שגם כאשר אין שום אור החיים יכולים להפתיע אותנו לטובה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/07/18 10:51 יח באב התשעח

אלמנת החלל מצוק איתן התארסה
התארסה בשנית. מוריה בן ארי, צילום: צילום מסך מכתבה של חברת "החדשות"

4 שנים מאז פציעתו האנושה ושנה וחצי מאז שנפטר, אלמנתו של רס"ן חגי בן ארי הי"ד, מוריה, התארסה בסוף השבוע האחרון עם בחיר לבה.

"בזכות המשפחה של חגי שתמכה בי ללא סייג לאורך כל הדרך, ובזכות הקהילה, החברים ועם ישראל כולו, יכולתי לחשוב שיכולים להיות חיים טובים אחרי התהומות שבהן הייתי שקועה תקופה ארוכה", אמרה הבוקר (שני) מוריה ל'ידיעות אחרונות'.

בהמשך ציינה כי היא "מאמינה שגם כאשר אין שום אור החיים יכולים להפתיע אותנו לטובה". בן זוגה החדש הוא סא"ל אביב דורות, שקיבל צל"ש ממפקד חטיבת הנח"ל על תפקודו כמ"פ בגדוד 931 בזמן מלחמת לנון השנייה.

כזכור, בן ארי נפצע באורח אנוש בזמן המבצע האחרון בעזה, מספר שבועות לפני שהיה אמור לקבל את הפיקוד על גדוד הסיור של הצנחנים. הוא הוקפץ לעזה בזמן ששה בחופשה עם רעייתו וילדיהם ולאחר שנפצע ושכב בבית החולים מחוסר הכרה הוענק לו באופן סמלי התפקיד בטקס מרגש. כשנתיים וחצי לאחר מכן הוא מת מפצעיו