אלי אוחנה הודיע על תמיכתו בשר אלקין לראשות עיריית י-ם

יו"ר בית"ר ירושלים, אלי אוחנה הודיע הבוקר (ב') על תמיכתו בשר זאב אלקין במירוץ לראשות עיריית ירושלים "אני תומך בזאב אלקין בגלל העובדה שהוא ימשיך את הדרך של ניר ברקת"

חדשות כיפה גלעד כהן 03/09/18 09:04 כג באלול התשעח

אלי אוחנה הודיע על תמיכתו בשר אלקין לראשות עיריית י-ם
אלי אוחנה והשר זאב אלקין, צילום: ללא קרדיט

אחרי התמיכה מראש הממשלה, בנימין נתניהו ומראש העיר היוצא, ניר ברקת, מגיעה תמיכה נוספת למועמד לראשות עיריית ירושלים, השר זאב אלקין. תמיכתו של יו"ר בית"ר ירושלים, אלי אוחנה.

שחקן העבר של בית"ר ירושלים וכיום יו"ר הקבוצה הודיע הבוקר על תמיכתו בשר זאב אלקין לראשות עיריית ירושלים.  "אני שמח לפגוש את זאב אלקין המועמד לראשות העיר שבעיניי הוא בעל הסיכוי הגדול ביותר לזכות. אני תומך בזאב אלקין בגלל העובדה שהוא ימשיך את הדרך שהתחילה פה לפני עשר שנים שניר ברקת התמנה לראשות העיר"

עוד הוסיף אלי אוחנה: "אני בטוח שהניסיון הגדול שלו ישמור את מרקם החיים שנראה ממש טוב , ובוודאי בעשר שנים האחרונות, אני תומך בזאב אלקין ואמשיך את המסורת שלי ואהיה ברשימה של המועמדים למועצת העיר ואהיה מספר 11. כולי תקווה שזאב אלקין אחרי הבחירות באוקטובר הקרוב יהיה ראש העיר הבא" 

כזכור, בשנת 2015 שוריין אוחנה במקום השמיני לרשימת הבית היהודי. אולם, לאחר שאיילת שקד חשפה כי יו"ר הבית היהודי, נפתלי בנט רצה "מזרחי מסורתי שגדל בילדות קשה והצליח" ואמרה כי "לא פגשתי אותו אבל סיפרו לי שהוא אינטיליגנט" החליט אוחנה אז לא להתמודד בבית היהודי. אז אמר אוחנה "לא צפיתי את הסערה הציבורית שהתעוררה בעקבות הצטרפותי לחיים הפוליטיים, ואיני מרגיש שבשלב זה בחיי אני בנוי לכך".

עכשיו אחרי שהחליט להודיע על תמיכה בשר זאב אלקין לראשות העיר, אומר המועמד לראשות העיר השר זאב אלקין כי "אני חושב שזה לא סוד שאלי הוא סמל של ירושלים, סמל של בית"ר ירושלים, ונעשה הכל כדי שהקבוצה הזאת תצליח ותביא אליפות לעיר, בית"ר היא סמל וגאווה לעיר. אני חושב שאלי הציל את הקבוצה בתקופה הלא פשוטה ומגיע לו תודה גדולה מכל תושבי ירושלים ומכל מי שבית"ר ירושלים יקרה לו. אני מאוד שמח שאלי הוא חלק מהרשימה וביחד נעבוד למען פיתוח הספורט בעיר וכמובן למען בית"ר ירושלים."

סיעת התעוררות הגיבה להודעת התמיכה של אלי אוחנה בשר אלקין: "התעוררות בראשות עופר ברקוביץ היא הרשימה היחידה שמייצגת חזית ציונית רחבה המשקפת את המגוון הירושלמי. מימין לשמאל, חרדים דתיים מסורתיים וחילונים, צעירים ומבוגרים עולים וצברים. רשימה שמאחוריה תנועה של אלפי מתנדבים שמניחים את המחלוקות בצד ופועלים קודם כל ומעל הכל עבור ירושלים. התעוררות מיום הקמתה מבירה שיח אחר לירושלים, של עשיה ולא של עסקנות, של פרודוקטיביות ולא של מחלוקת. לכל אחד יש מקום בירושלים. ולכל אחד יש מקום בהתעוררות כי אם ירושלים לא תהיה של כולם היא לא תהיה." עד כאן לשון תגובת התעוררות.