אלונה ברקת מצטרפת לימין החדש

בעלי קבוצת הכדורגל הפועל באר שבע הודיעה במסיבת עיתונאים כי היא עוזבת את הקבוצה, כדי "לנסות להביא את השינוי החברתי לישראל כולה ולהיכנס לשדה הפוליטי". בימין החדש בירכו את הצטרפותה

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/02/19 13:32 ב באדר א'

אלונה ברקת מצטרפת לימין החדש
אלונה ברקת עם צלחת אליפות המדינה של הפועל באר שבע, צילום: רועי אלימה, פלאש 90

יוצאת לדרך חדשה. אחרי 12 שנה שעמדה בראש אחת מקבוצות הכדורגל הגדולות בישראל, הודיעה היום (ה') בצהריים אלונה ברקת כי היא עוזבת את הכדורגל ו'נכנסת לשדה הפוליטי'. ברקת מצטרפת למפלגת הימין החדש של בנט ושקד, ותוצב במקום השלישי ברשימה. ברקת היא בוגרת סניף בני עקיבא באשקלון, עשתה שירות לאומי בבית ספר אור החיים באשקלון בחינוך מיוחד ובוגרת אולפנת מדרשיית עמליה בירושלים.

"אוהדים יקרים אני ניצבת כאן בהתרגשות גדולה על החלטתי לפנות לדרך חדשה" אמרה ברקת במסיבת העיתונאים. "חשוב לי להבהיר - אמשיך לעמוד מאחורי הקבוצה, תקציביה וחוזיה. אחרי 12 שנים מופלאות בהובלת המועדון, החלטתי שזו חובתי לנסות להביא את השינוי החברתי לישראל כולה ולהיכנס לשדה הפוליטי. כדי למנוע מראית עין של ערבוב בין פוליטיקה וספורט, אעביר את ניהול המועדון לאסי רחמים (מנכ"ל המועדון הנוכחי)".

למרות שבמסיבת העיתונאים אצמה, ברקת לא הזכירה במפורש את מפלגת הימין החדש של בנט ושקד, אך כשעה לאחר מכן ברכו במפלגה את אלונה ואמרו: "ברוכה הבאה אלונה". ההתאחדות לכדורגל הודיעה מוקדם יותר כי לא תאפשר שימוש פוליטי במתחם האיצטדיון, ועל כן נמנעה ברקת מלהתייחס לנושאים פוליטיים במפורש.