"איראן רוצה את נתניהו ראש ממשלה"

אהוד אולמרט דיבר באירוע 'שבתרבות' בבאקה אל-גארביה, וסיפר כי שוחח עם מנהיגים בעולם הערבי, שאמרו לו את הדברים. לדבריו, "מי שהציע להחזיר את הגולן הוא נתניהו, זה ראש הממשלה הראשון שבתקופתו יש נוכחות איראנית על הגבול עם ישראל"

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 23/03/19 20:01 טז באדר ב'

"איראן רוצה את נתניהו ראש ממשלה"
ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, צילום: פלאש 90

מתקפה על נתניהו. ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, תקף היום (שבת) בחריפות את ראש הממשלה: "שוחחתי לאחרונה עם מנהיגים בעולם הערבי, ואין דבר שאיראן רוצה יותר מאשר את ביבי כראש ממשלה", אמר אולמרט, שהשתתף באירוע 'שבתרבות', בעיר באקה אל-גרבייה. לדברי אולמרט: "האיראנים יודעים מה הפער בין הדיבורים שלו לבין מעשים".

אולמרט הוסיף עוד כי "אני מאשים את נתניהו שהדליף את סיפור הטלפון של גנץ. הוא הדליף גם במהלך צוק איתן, זה חלק מהפרקטיקה שלו. ביבי היה ראש ממשלה כושל ונשאר כזה. גנץ מתאים יותר".

אולמרט המשיך לתקוף את ראש הממשלה, ואמר כי לא יצביע לאף מפלגה שתתמוך בממשלתו: "לא אצביע בעד שום מפלגה שתתמוך בשלטון הקיים. הגיע הזמן לשים זאת על השולחן - מי שהציע להחזיר את הגולן הוא נתניהו, זה ראש הממשלה הראשון שבתקופתו יש נוכחות איראנית על הגבול עם ישראל. יש פער בין המילים הגבוהות והאיומים לבין המציאות. אני מעולם לא הודעתי שאשמיד את שלטון חמאס, נתניהו כן".