איקאה פותחת סניף נוסף בישראל?

האם ענקית הריהוט השבדית ממשיכה להרחיב את עסקיה בארץ? עם ארבע חנויות ענק פעילות, ועוד אחת בדרך, איקאה צפויה לפתוח סניף נוסף - בנמל תל אביב, שצפוי להיות קטן מהאחרים

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/01/19 13:14 ד בשבט התשעט

איקאה פותחת סניף נוסף בישראל?
סניף איקאה בנתניה, צילום: Hagit Rabinowitz/Flash90

איקאה ממשיכה להתרחב. ענקית הריהוט הפופולרית בישראל, אשר הודיעה רק לאחרונה כי תפתח סניף חדש באזור בית שמש, צפויה לפתות את הסניף השישי שלה בארץ - בנמל תל אביב. כך פורסם ב'גלובס'. 

על פי הפרסום, הסניף החדש,שיהיה הראשון בתל אביב, ייפתח בשטח ביתן 11 בנמל. בניגוד לסניפי הענק האחרים, הוא צפוי להיות קטן יותר, ולמכור מטבחים ומוצרים נלווים בלבד, ולא את כל המלאי של הרשת.

לאיקאה, שסירבה להגיב לפרטים, ארבע חנויות בישראל. בנתניה, בראשון לציון, בקריות ובבאר שבע, הסניף החדש ביותר שנפתח לפני כשנה. בתוך כשנה וחצי צפוי להיפתח הסניף החדש, באזור מושב אשתאול הסמוך לבית שמש.

איקאה מונה 403 סניפים ב-49 מדינות. לפי נתוני החברה, מדי שנה מבקרים בחנויות ברחבי העולם 936 מיליון מבקרים, וכ-2.3 מיליארד גולשים מדי שנה מבקרים באתרי איקאה.

בטקס הנחת אבן הפינה לסניף בבית שמש אמר שוקי קובלנץ, מנכ"ל איקאה ישראל, "על אף הדיווחים כי איקאה שבדיה וחנויות העולם מפטרות עובדים, איקאה ישראל תגייס עבור פתיחת החנות כ-400 עובדים חדשים. אנו שואפים כי חנות איקאה אשתאול תהיה מהחנויות המובילות בישראל ובעולם".