איפה אין לימודים היום? רשימה מתעדכנת

בעקבות המתיחות הביטחונית, ראשי העיריות באר שבע, שדרות ואשקלון החליטו לבטל את הלימודים גם מחר. פיקוד העורף הודיע כי יתקיימו לימודים באזור תל אביב והמרכז

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/11/19 20:21 יד בחשון התשפ

איפה אין לימודים היום? רשימה מתעדכנת
כיתות ריקות . אילוסטרציה, צילום: shutterstock

על פי ההנחיות המעודכנות של פיקוד העורף, היום (ד') לא יתקיימו לימודים בערים הבאות: שדרות, אשדוד, בני עי"ש, גן יבנה, קריית גת, קריית מלאכי, באר טוביה, יואב, שפיר, אשקלון, נתיבות, אופקים, מרחבים, באר שבע, להבים, לקיה, נאות חובב, עומר, רהט, גדרה, יבנה, מזכרת בתיה, קריית עקרון, גבעת ברנר, גדרות, חבל יבנה, המועצה האזורית בני שמעון ונחל שורק.

בעקבות הנחיות פיקוד העורף מסר משרד החינוך כי הלימודים בגוש דן, תל אביב וירקון יתקיימו כסדרם. עם זאת, לא יתקיימו לימודים במבנים יבילים, גם במקומות שבהם ניתן ללמוד.

הלימודים באוניברסיטת בר-אילן מתקיימים כרגיל. בעקבות הדרישה של פיקוד העורף למרחב מוגן זמין יוכלו להיות שינויים במיקום של מספר קורסים. יש לעקוב אחר העידכונים באתר האינטרנט של האוניברסיטה. כל הסטודנטים והמרצים מתבקשים להגיע ללימודים.

במועצה האזורית מטה יהודה הוחלט כי יתקיימו לימודים רק בחלק מבתי הספר, ובבתי הספר הנמצאים בטווח 40 הקילומטרים מרצועת עזה לא יתקיימו לימודים. רשימת בתי הספר בהם לא יתקיימו לימודים: האלה, מתתיהו קרוב, הרטוב יסודי, הרטוב תיכון, מרחבים, קסם , נווה שלום, השחר, סאטברי, יחיאל, חווה חקלאית, ישיבת נחשון, מרחבים ודרור.
לפירוט מלא של מוסדות החינוך בהם מתקיימים הלימודים ועדכונים שוטפים יש להיכנס לאתר המועצה.

צילום: הנחיות פיקוד העורף

באזור הדרום (עוטף עזה, לכיש, מערב לכיש, מערב הנגב, מרכז הנגב, דרום השפלה והשפלה), יתקיימו התכנסויות של עד 100 איש בשטח סגור בלבד. באזור המרכז (דן-ירקון), יתקיימו התכנסויות של עד 300 איש בשטח סגור בלבד.

כזכור, אמש (ג'), לאחר חיסולו של בכיר הג'יהאד האיסלאמי, החלו שיגורי רקטות מאסיבים לעבר ישראל. בעקבות כך הוחלט לבטל את יום הלימודים בדרום ובמרכז, כמו כן הוחלט כי  כי גם מקומות העבודה יישארו סגורים, למעט מקומות עבודה חיוניים. במהלך היום הקלו על ההנחיות באזור המרכז, אולם במרכז הארץ הורגשה מעט מאוד תנועה בכבישים וברחובות.