עיתונאית העליבה חבר מועצת י-ם שנפצע קשה בפיגוע

העיתונאית רחלי רוטנר הגיבה לתמונה של מפלגת 'מאוחדים' ואמרה "למה לבחור השמאלי אין אוזניים?" כשהתייחסה לדב קלמנוביץ' שנפצע קשה באינתיפאדה הראשונה. מאוחדים: "מדובר באשת תקשורת שחרתה על דגלה את יצר השנאה והקיטוב בעם"

חדשות כיפה גלעד כהן 09/09/18 12:10 כט באלול התשעח

עיתונאית העליבה חבר מועצת י-ם שנפצע קשה בפיגוע
דב קלמנוביץ, צילום: יחץ/ ישראל ברדוגו

רחלי רוטנר, עיתונאית וקומיקסאית הגיבה אתמול (ש') בדף הפייסבוק של סיעת 'מאוחדים' בראשות אריה קינג על המודעה בה מוצגים חברי הסיעה. בצד השמאלי של המודעה ניצב חבר הסיעה, דב קלמנוביץ'. רוטנר הגיבה לתמונה וכתבה: "למה לבחור השמאלי אין אוזניים?" כשכיוונה לעברו של קלמנוביץ'.

כאמור, דב קלמנוביץ', חבר סיעת 'מאוחדים' מוגדר כפצוע הקשה ביותר של האינתיפאדה הראשונה כשב-31 בינואר 1988 בפאתי אל-בירה שליד רמאללה בדרכו לביתו, נזרק לעברו בקבוק תבערה על ידי מחבל. קלמנוביץ' נפצע אנושות בכוויות בדרגה שלישית, ב-75% משטח גופו.

תגובתה של רחלי רוטנר

תגובתה של רחלי רוטנרצילום: מתוך חשבון הטוויטר של אריה קינג

בהתייחס להתבטאותה של רחלי רוטנר מציינים בתגובה במפלגת מאוחדים: "המלבין פני חברו כאילו שפך דמים ואין מוחלים לו! מדובר באשת תקשורת שחרתה על דגלה את יצר השנאה והקיטוב בעם. הפעם הגדילה זו הנקראת 'עיתונאית דתית' להפיץ ערב ראש השנה ארס מלשונה וללעוג על מומו של אדם שנשרף ונפצע אנושות והיה על סף מוות מזריקת בקבוק תבערה, אדם שלא נתן למפלצות אדם להגדיר את גורל חייו, אלא בחר מתוך ההרס והשיברון להשתקם לבנות משפחה לתרום לחברה הישראלית ולהקדיש את כל חייו לטובת הציבור. עם זה, בחרה אותה גברת לתת 'רוח גבית' לרוע הטהור, לקדש את היופי החיצוני ולנסות לשרוף את נשמתו ורוחו ערב החג, ניסיון שלא יצלח. אנו מצפים מכל גורם פוליטי ותקשורתי שנשמה יהודית באפו לגנות את אמירתה החולנית ולגברת עצמה להסתגר בימי ראש השנה הקרובים בד' אמותיה לא לצאת מביתה לבית הכנסת מרוב בושה ולעשות חשבון נפש להכות על חזה באשמתי ובגדתי לעזוב את מקצועה שעשתה בו שימוש כה פוגע בחפי פשע שלצערה אינם יפיופים".