איימן עודה: "נשקול ישיבה עם גנץ ולפיד בכובד ראש"

יו"ר חד"ש תע"ל לא פסל ישיבה בממשלה תחת כחול לבן, אך הדגיש: "הם צריכים להזיע קצת ולומר לנו מה עמדותיהם לגבי הסוגיה הפלסטינית, לגבי חוק הלאום, והריסות בתי מחבלים. אנחנו מיעוט שמעוניין בהחלפת השלטון"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/03/19 16:02 ג באדר ב'

איימן עודה: "נשקול ישיבה עם גנץ ולפיד בכובד ראש"
איימן עודה, צילום: הדס פרוש/פלאש 90

בכחול לבן יש מי שטענו כי לא יקימו ממשלה עם המפלגות הערביות, אך דווקא יו"ר רשימת חד"ש תע"ל, ח"כ איימן עודה, אמר בכנס 'בוחרים צעירים' של 'המרכז להעצמת האזרח', כי הוא וחבריו מעוניינים להפיל את שלטון הימין ולא פוסלים חבירה לממשלה בראשותו גל בני גנץ.

"במידה ויהיה שוויון בין הגושים", אמר עודה, "אנו נשב בנצרת ונמתין שגנץ ולפיד יגיעו אלינו. הם צריכים להזיע קצת".

מנהיגי כחול לבן, יאיר לפיד ובני גנץ

מנהיגי כחול לבן, יאיר לפיד ובני גנץצילום: יובל כהן אהרונוב

לדבריו, ראשי כחולן לבן "צריכים לומר לנו מה עמדותיהם לגבי הסוגיה הפלסטינית, לגבי חוק הלאום, בנוגע להריסות בתי מחבלים, תכנית למיגור אלימות באוכלוסייה הערבית ועוד. לאחר מכן אנו נשב עם עצמנו ונחליט בכובד ראש".

עוד אמר עודה כי הוא חש שיש "ההזדמנות להחלפת השלטון, ולכן אנחנו נדאג שאחוזי ההצבעה שלנו יהיו גבוהים כדי שנוכל להחליף את ממשלת הימין. אנחנו מיעוט שמעוניין בהחלפת השלטון. האמת, שאין ספק שלנו יותר אינטרס מקבוצת הרוב להפיל את ממשלת הימין ולכן אין לי ספק שאנחנו ננהר בכמויות באוטובוסים כדי להחליף את ממשלת הימין. לא אקבל את המשוואה בין אנשים שרוצים שישראל תהיה מדינת כל אזרחיה לבין אנשים עם אג'נדה גזענית. אנחנו לא באנו למדינה. מדינת ישראל באה אלינו, אני בן המקום הזה".