איילת שקד תוקפת: "גנץ הוא פייק ימין"

שרת המשפטים סימנה את מפלגתו הטרייה של גנץ כיריבה פוליטית חדשה: "הקרב בבחירות הללו הוא בנינו לבין גנץ". שקד התייחסה ליועמ"ש שאמור לקבל החלטה על כתב אישום בתיקי נתניהו: "מדובר באדם ישר, מקצועי ואחראי, ואני סומכת על שיקול דעתו"

חדשות כיפה מירב כהן 06/01/19 20:58 כט בטבת התשעט

איילת שקד תוקפת: "גנץ הוא פייק ימין"
איילת שקד, צילום: ללא

בשיחה עם אטילה שומפלבי באירוע "הזירה" בקיסריה, אמרה שקד: "הקרב הפוליטי בבחירות האלה יהיה בין הימין החדש בראשות שקד ובנט לשמאל החדש של גנץ, ואנחנו ננצח אותו".

שרת המשפטים מכוונת את החצים כלפי יריב החדש, בני גנץ. לדברי השרה הרמטכ"ל לשעבר מתחזה לימין כאשר הוא בעצם מחזיק בעמדות שמאל. שקד, שהקימה ביחד עם נפתלי בנט מפלגת ימין חדשה, טוענת שהמטרה של המפלגה הטרייה היא לקחת קולות ימניים ש'ברחו' למפלגות החדשות כמו חוסן לישראל של גנץ, וגשר של חברת הכנסת אורלי לוי אבוקסיס. 

השרה טוענת כי "'הימין החדש' מהווה גשר בין כל חלקי העם עם אידיאולוגיית ימין מובהקת. כמו שעשינו שינויים מרחיקי לכת במערכות המשפט והחינוך, אנחנו מבקשים את אמון העם להמשיך במהפכות החשובות האלו גם אחרי הבחירות".

את הביקורת לגבי המינויים של שקד לבית המשפט העליון, שרת המשפטים הגדירה כ"חלולה" - "אם ממנים שופטים אקטיביסטים זה בסדר ואם ממנים שופטים שמרנים זה לא בסדר?".

השרה התייחסה לתיקי נתניהו ולהחלטת היועץ המשפטי לממשלה בעיניינם: "השרים עבדו איתו לאורך השנים ואני בטוחה שכולם יסכימו איתי שמדובר באדם ישר, מקצועי ואחראי, ואני סומכת על שיקול דעתו".