איילת שקד: "מפלגת גנרלים ללא נשים - לא דבר נוצץ"

שרת המשפטים ויו"ר הימין החדש התייחסה לאיחוד בין גנץ, לפיד, יעלון ואשכנזי וכינתה את המפלגה: "מפלגת בלאגן" - ראשי תיבות של בוגי, לפיד, אשכנזי, גנץ, ניסנקורן

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/02/19 19:34 טז באדר א'

איילת שקד: "מפלגת גנרלים ללא נשים - לא דבר נוצץ"
יו"ר הימין החדש, איילת שקד וכתב ידיעות אחרונות יובל קרני, צילום: הותר לשימוש

יו"ר הימין החדש ושרת המשפטים, איילת שקד התייחסה היום (ה') לאיחוד בין יש עתיד לחוסן לישראל וכינתה את מפלגת כחול לבן -  "מפלגת הבלאגן של גנץ ולפיד". שקד אמרה כי בניגוד לימין החדש, מפלגת ימין ברורה, לא ברור מה היא אותה מפלגה של לפיד וגנץ.

עוד אמרה שקד בוועידה השנתית לעסקים של ידיעות תקשורת באילת, כי מפלגת גנרלים ללא נשים היא לא דבר נוצץ ושתפקיד ראש הממשלה הוא לא שעשוע. "זה תפקיד רציני. אני מאמינה שנתניהו יהיה רה"מ. השאלה איזו ממשלה יקים - עם הימין החדש או עם השמאל של גנץ ולפיד. תכנית טראמפ תפורסם אחרי הבחירות, ויש בה סכנה של הקמת מדינה פלסטינית. על בסיסה נתניהו יכול להקים ממשלה גם משמאל".

בתוך כך, קראה שקד לאנשי הימין לא להצביע למפלגות שלא יעברו את אחוז החסימה. "הציבור מספיק חכם להבין שהסיפור זה הגוש. צריך 61 מנדטים. בניגוד למפלגת הבלאגן של גנץ ולפיד, שלא ברור מה היא, אנחנו מפלגת ימין ברורה מבחינה מדינית, ביטחונית, משפטית וכלכלית".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן