איילת שקד חושפת: זה מה שלמדתי מנתניהו

שרת הפנים איילת שקד הגיע לראיון חושפני אצל רוני קובן וסיפרה על היחסים עם יו"ר האופוזיציה נתניהו: "אני מאוד הערכתי אותו" | על השיחה בה לכלכה על נתניהו: "זה בזוי שפל ועלוב"

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/02/22 09:29 ה באדר א'

איילת שקד חושפת: זה מה שלמדתי מנתניהו
איילת שקד, צילום: יונתן סינדל/ פלאש 90

בראיון חושפני לרוני קובן מספרת שרת הפנים איילת שקד על היחסים עם בנט וההיסטוריה המיוחדת שלה עם נתניהו, "אני מאוד הערכתי את נתניהו, בעיקר בגלל העבודה שלו כשר אוצר חשבתי שהוא היה שר אוצר מעולה".


(איילת שקד כפי שעוד לא ראיתם).

שקד הוסיפה: "הייתי אז פעילה בליכוד, ומישהי סיפרה לי שהוא מחפש צוות ואז היו לו 12 מנדטים כולם חשבו שהוא גמור אף אחד לא רצה לעבוד איתו. מאוד האמנתי בו ועזבתי עבודה מאוד טובה בהייטק. הבוס שלי לא רצה לפטר אותי הוא הוציא אותי לחל"ת, אמר לי את עוד תחזרי ובסוף חזרתי. העבודה איתו הייתה מרתקת".

דבר אחד שלמדת מנתניהו?

"למדתי ממנו על החשיבות של התקשורת, הוא נתן לזה המון המון חשיבות, הוא מאוד חד ויודע להבדיל בין עיקר לתפל, ושבפוליטיקה בסוף אין כמו ניסיון".

שקד שיתפה: "לא מזמן אני ובנט יושבים בחדר במשרד שלו, ואנחנו אומרים  אחד לשני כמה זה חשוב שהגענו לכאן ושאתה יושב על הכיסא אחרי שיש לך ניסיון, כי אחד הדברים הכי קשים לראש ממשלה זה לתחזק קואליציה, בטח קואליציה מורכבת כמו זו. אבל בכלל, לתחזוק קואליציה זה דבר קשה".

אתם עסוקים בזה כל הזמן?

"לא כל הזמן, אבל עסוקים בזה וזה המון שאלה של ניסיון".

"בסוף הקמנו ממשלה בלעדיו"

בהקלטות שפרסם עמית סגל שמעו אותך אומרת על נתניהו יש לו תאוות שלטון וכוח הוא ואשתו זה כמו רודנים כמו דיקטטורים לא מוכנים לזוז, ועדיין את נלחמת על הקמת ממשלה בראשותו, איך מיישבים את זה ושומרים על יושרה?

"אני לא מתכוונת להיכנס לשום דבר שקשור להקלטות משיחות סגורות להקליט אנשים משיחה סגורה זה בזוי שפל ועלוב ואני לא מתכוונת לתת לזה לגיטימציה".

כשראש הממשלה נפתלי בנט היה כאן, יש משהו מוזר בהתייחסות שלכם לנתניהו אתם יודעים להעמיד במקום בחדות רבה כל מי שפוגע בכם עד שזה מגיע עליו, ולפי הערכות מי שעומד מאחורי מסע דה לגיטמציה נגדך זה בלפור. 

"רוני שים לב איך אתה שבוי בקונספציה, בסוף אנחנו הקמנו ממשלה בלעדיו".

הראיון המלא ישודר היום בערב בכאן 11 בתכנית פגישה עם רוני קובן