הבחירות בבני ברק: איחוד בין הבית היהודי לבין הליכוד? פייק ניוז

יו"ר הבית היהודי בבני ברק פרסם הודעה לפיה מתגבשת ריצה משותפת בין הבית היהודי לבין הליכוד בבחירות למועצת העיר. בליכוד אומרים: "מדובר בניסיון של חבורת עסקנים להתפרסם על גבה של תנועת הליכוד"

חדשות כיפה גלעד כהן 20/09/18 18:34 יא בתשרי התשעט

הבחירות בבני ברק: איחוד בין הבית היהודי לבין הליכוד? פייק ניוז
ראש הממשלה בנימין נתניהו עם יו"ר הליכוד בבני ברק יעקב וידר | קרדיט: המטה הציוני-דתי, ליכוד בני ברק, צילום: יח"צ

הבחירות ברשויות המקומיות: היום (ה') פורסם בכמה אתרים כי רשימת הליכוד ורשימת הבית היהודי בבני-ברק ירוצו ביחד בבחירות המקומיות למועצת העיר. אולם, מתברר כי יו"ר הבית היהודי שלמה גורי הודיע על ריצה עם "וותיקי הליכוד" בעיר ולא עם יו"ר רשימת הליכוד בעיר, יעקב וידר כפי שהיה ניתן לחשוב.

לאחר הכתבה שהתפרסמה ב'כיפה' לפיה רשימת הבית היהודי בבני ברק לא מוכנה לאחד כוחות עם גורמים לאומיים בעיר, הוציא היום (ה') יו"ר רשימת הבית היהודי הודעה על ריצה משותפת של הבית היהודי והליכוד. "מה שלא הצליחו לעשות ביבי ובנט הצליחו לעשות נציגיהם בבני ברק." אמר יו"ר רשימת הבית היהודי בבני ברק, שלמה גורי.

יו"ר הבית היהודי בעיר שלמה גורי עם וותיקי הליכוד

יו"ר הבית היהודי בעיר שלמה גורי עם וותיקי הליכודצילום: יח"צ

אולם, ל'כיפה' נודע כי לא מדובר באיחוד אמיתי בין הליכוד לבין הבית היהודי, זאת מכיוון שלא מדובר על איחוד בין יו"ר הבית היהודי ויו"ר רשימת הליכוד, אלא עם "וותיקי הליכוד". מי שהסכים לרוץ תחת שלמה גורי וסיעת הבית היהודי אלו, צביקה רוזנבלט אהרון גרינשטיין וצבי פישבך מותיקי הליכוד בבני ברק. בהודעה שהוציא גורי נאמר עוד כי חברי הרשימה המשותפת איחודו כוחות כדי להועיל לכל תושבי בני ברק''.

התמונה נראה מעט אחרת מהכיוון של מי שבאמת עומד בראש רשימת הליכוד בבני ברק, יעקב וידר. וידר אמר ל'כיפה' כי "מדובר בעוד תצוגת פייק ניוז. ניסיונם של חבורת עסקנים זו להתפרסם על גבה של תנועת הליכוד אינו ראוי ואינו חוקי. חלק מהאנשים שמוצגים  כאנשי ליכוד לכאורה הם פעילים לשעבר במפלגות השמאל הקיצוני "קדימה" ו"התנועה" שכעת מנוהלים נגדם הליכי הדחה מהליכוד."

מתנועת הליכוד נמסר בתגובה: "ראש הממשלה נתניהו ותנועת הליכוד קוראים לכלל תושבי בני ברק, ובפרט לציבור הדתי לאומי, להצביע לרשימה הראויה ביותר - הליכוד בראשות יעקב וידר".