איזנקוט: "כוח מיוחד של צה"ל פעל הלילה בעזה"

הרמטכ"ל רא"ל גדי איזנקוט אמר בעקבות תקרית הירי בה נהרג קצין צה"ל: "כוח מיוחד של צה"ל פעל הלילה במבצע בעל חשיבות גבוהה לביטחון ישראל. הכוח וכוחות חיל-האוויר ניהלו קרב אמיץ בקור רוח ובגבורה. מצדיע לכוחות"

חדשות כיפה גלעד כהן 12/11/18 09:27 ד בכסלו התשעט

איזנקוט: "כוח מיוחד של צה"ל פעל הלילה בעזה"
מפקד פיקוד דרום והרמטכ"ל, צילום: פלאש 90. גפן רזניק

בעקבות התקרית הלילה (א') ברצועת עזה בה נהרג סא"ל מ' וקצין נוסף נפצע, הרמטכ"ל רא"ל גדי איזנקוט, וראש השב״כ, נדב ארגמן, קיימו הערכת מצב בהשתתפות בכירי צה״ל ושירות הביטחון הכללי. במהלך הערכת המצב עמדו על מוכנות כוחות צה״ל וכוחות הביטחון למול התפתחויות עתידיות. צה״ל תגבר כוחותיו בפיקוד הדרום וערוך להפעלת כוח רב באם יידרש.

הרכב שבו השתמשו לוחמי צה"ל

הרכב שבו השתמשו לוחמי צה"לצילום: .

 
הרמטכ"ל רב-אלוף גדי איזנקוט: ״כוח מיוחד של צה"ל פעל הלילה במבצע בעל חשיבות גבוהה לביטחון ישראל. הכוח וכוחות חיל-האוויר ניהלו קרב אמיץ בקור רוח ובגבורה. מצדיע לכוחות. צה״ל חייב לסגן-אלוף מ׳ יותר משניתן לספר. מחבק את משפחתו ומאחל החלמה לקצין צה״ל הפצוע״.

מי שהיה בעבר דובר צה"ל אבי בניהו אמר הבוקר בכאן רשת ב' על ההסלמה בדרום כי ישראל מצליחה לשמור על הרבה מאוד דברים סודיים. "הפעולה של אתמול הייתה אמורה להתנהל ולהישאר סודית, כמו עוד הרבה פעולות. יש בינינו לא מעט של אנשים שמתהלכים, שלעולם לא תדע מה הם עשו ומה פועלם לביטחון המדינה"