"איזנקוט היה מעולה, אבל אני כועסת שהוא אמר 'אורון ז"ל'"

זהבה שאול, שבנה אורון מוחזק בידי חמאס, נפגשה עם ראש הממשלה ואמרה: "יצאתי יותר מעודדת מהפעמים הקודמות, אבל אני רוצה תוצאות". על הרמטכ"ל החדש: "מקווה שהוא ימשיך את ההליכים שהתחיל לעשות איזנקוט"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/01/19 19:37 ט בשבט התשעט

"איזנקוט היה מעולה, אבל אני כועסת שהוא אמר 'אורון ז"ל'"
שאול ונתניהו, צילום: אריאל חרמוני. משרד הביטחון

זהבה שאול, אמו של החייל החטוף אורון, התייחסה הערב (שלישי) לפגישתה עם ראש הממשלה וציינה כי יצאה ממנה מעודדת ביחס לעבר.

"הייתה לנו פגישה של שעה, רק של המשפחה שלנו", אמרה בראיון לגלי צה"ל ואמרה כי היא "לא מתכוונת להגיד מה היה בפגישה הזאת, אבל יצאתי יותר מעודדת מהפעמים הקודמות, אבל אני רוצה תוצאות". 

שאול, שבנה נחטף במסגרת מבצע צוק איתן וצה"ל הכריז עליו כעל חלל, שיבחה את הרמטכ"ל היוצא, גדי איזנקוט, ואמרה כי "הוא היה רמטכ"ל מעולה, אבל אני כועסת שהוא אמר אורון ז"ל, כי אנחנו לא יודעים עדיין מה קורה איתו. החלטת הרב הראשי לא היתה בהסכמת המשפחה. לא סיכמו איתנו. הם באו וקבעו שאורון חלל שמקום קבורתו לא נודע, ולפי מה שיש לי ביד, אני אומרת לכם שהוא לא חלל. הוא לא היה חלל. מה קורה איתו היום אני לא יודעת וגם צה"ל לא יודע".

על הרמטכ"ל הנכנס, אביב כוכבי, אמרה כי היא "מכירה אותו ומקווה שהוא ימשיך את ההליכים שהתחיל לעשות איזנקוט. היום נפגשנו איתו במקרה, זה לא תוכנן, והוא אמר לנו שהוא ניפגש בהקדם. אני אכן מקווה שהם עושים הכל כדי להחזיר אותו, אבל בשורה התחתונה אורון לא כאן, אז לא עשו כלום".