"איבדתם את חוש המוסר": המסר של נרצח הפיגוע

ארי פולד הי"ד, שנדקר למוות בצומת גוש עציון היה פעיל ימין וחבר מרכז האיחוד הלאומי. באחד הפוסטים האחרונים שלו מתח ביקורת חריפה על פיגוע דקירה אחר שבו בית המשפט לא הרשיע את המחבל ברצח

חדשות כיפה משה ויסטוך 16/09/18 14:45 ז בתשרי התשעט

"איבדתם את חוש המוסר": המסר של נרצח הפיגוע
הרבה להתבטא מבחינה פוליטית. פולד בכנסת, צילום: מדף הפייסבוק של פולד הי"ד

לארי פולד, שנרצח היום (א') על ידי מחבל שדקר אותו בצומת גוש עציון, היו דעות מוצקות בנוגע למאבק של עם ישראל בארצו ובאחד הפוסטים האחרונים שפרסם בפייסבוק הוא ביקר בחריפות את מערכת המשפט בישראל.

"אני מעביר את זה הלאה, מה איתכם. לכבוד בית המשפט, איבדתם את חוש המוסר", כתב בפוסט מחודש אפריל האחרון, שבו כיוון את חצי הביקורת לבית המשפט שלא הרשיע את המחבל שניסה לרצוח את נירית זמורה ברצח אלא בגרימת חבלה חמורה בלבד.

אחד הפוסטים של הנרצח

אחד הפוסטים של הנרצחצילום: מדף הפייסבוק של פולד הי"ד

פולד היה פעיל בתנועת הימין 'ישראל שלנו' וחבר מרכז במפלגת האיחוד הלאומי. אחיו משמש כדוברו של ח"כ בצלאל סמוטריץ'. הוא הרבה לשתף פוסטים של התנועה ואף להעלות סרטונים אישיים שבהם הסביר את משנתו הפוליטית בנושאים שונים כמו חוק הלאום, המלחמה מול חמאס ועוד.

בתוך כך פורסם בבלוג של אבו עלי כי מספר דקות לפני שח'ליל ג'בארין ביצע את פיגוע הדקירה ורצח את פולד, קרוב משפחתו פרסם פוסט בפייסבוק על כך שהוא נעדר. בבלוג נכתב כי לא ידוע האם מדובר בהודעה האמיתית או בניסיון ליצור את הרושם כאילו משפחתו המחבל לא ידעה על כוונתו.