הערכה: דני דנון צפוי להתפטר מתפקידו באו"ם כדי להתמודד בליכוד

שגריר ישראל באו"ם, שוקל את עתידו כנציג המדינה בארגון, כדי להתמודד על מקום בפריימריז בליכוד שצפויים להתקיים בעוד מספר שבועות. בסביבתו טענו כי "לאחר שתתקבל ההחלטה בכנסת, הוא יודיע על כוונותיו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/12/18 14:38 יח בטבת התשעט

הערכה: דני דנון צפוי להתפטר מתפקידו באו"ם כדי להתמודד בליכוד
שגריר ישראל באו"ם דני דנון, צילום: פלאש 90

הבחירות הכלליות שיתקיימו בתחילת אפריל מרעידות את המערכת הפוליטית. דני דנון שגריר ישראל באו"ם מאוקטובר 2015 צפוי ככל הנראה לפרוש מתפקידו כדי להתמודד על מקום מרשימת מפלגת הליכוד לכנסת ה-21. 

דנון משמש גם כסגן יושב ראש העצרת של האו"ם, כיהן בעבר כשר המדע וסגן שר הביטחון. כהונתו של דנון באו"ם נחשבה קשה במיוחד כאשר הוא נאבק במתקפות קשות נגד ישראל בארגון הבין לאומי. הוא היה אמור לסיים את תפקידו בחודש פברואר הקרוב אך הקדים את פרישתו לצורך ההתמודדות בליכוד. 

לפני כשנתיים נכנסה לתפקיד שגרירת ארה"ב באו"ם נייקי היילי. מאז כניסתה לתפקיד היא מגנה על ישראל ובולמת כל הצעות לגינוי המדינה. לפני מספר חודשים היא הודיעה כי תפרוש מתפקידה בתחילת השנה. 

מטעמו של השגריר דנון נמסר כי "הפרסומים האחרונים בדבר התפטרותו אינם נכונים. לאחר שתתקבל ההחלטה בכנסת, הוא יודיע על כוונותיו".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן