אחרי ההאשמות נגדה - רחלי צינקין מגיבה בזעם ל'בית היהודי'

כפי שפורסם ב'כיפה', רשימת 'הבית היהודי' בנתניה פתחה היום (ג') בקמפיין נגד חברת הבית היהודי שמתמודדת ברשימה אחרת, עו"ד רחלי צינקין. צינקין החליטה להגיב: "הבית היהודי בנתניה הציג ב-10 שנים אפס עשייה לטובת הציבור הדתי לאומי בעיר"

חדשות כיפה גלעד כהן 02/10/18 19:06 כג בתשרי התשעט

אחרי ההאשמות נגדה - רחלי צינקין מגיבה בזעם ל'בית היהודי'
הקמפיין נגד צינקין, צילום: יח"צ

היום (ג') החל קמפיין חדש של רשימת 'הבית היהודי' בנתניה. קמפיין רווי השמצות נגד חברת הרשימה 'למען נתניה' וחברת 'הבית היהודי', עו"ד רחלי צינקין. בקמפיין של 'הבית' הם טוענים כי מס' 2 ברשימה שבה היא חברה, אדיר בנימני פעל כנגד הציבור הדתי בעיר ולכן הם הם מסתירים אותו בפרסומים בעיר. אחרי הפרסום באתר 'כיפה', צינקין לא נשארה חייבת והעלתה פוסט זועם לעמוד הפייסבוק שלה בו היא אומרת: "הבית היהודי בנתניה בראשות דניאל בשארי הציג ב-10 שנים אפס עשייה לטובת הציבור הדתי לאומי בעיר. אפס עשייה."

"כבר כמה חודשים שאני שותקת ולא מגיבה להשמצות של חלק מחברי הבית היהודי בנתניה. נראה לי שהפעם נחצה קו אדום ואין ברירה אלא להגיבהבית היהודי בנתניה בראשות דניאל בשארי הציג ב10 שנים אפס עשייה לטובת הציבור הדתי לאומי בעיר. אפס עשייה. נקודה. לא ראינו ולא הרגשנו את המפלגה המקומית בשום מישור ציבורי. לא במלחמה על השבת אותה הובילו אחרים, לא בתמיכה בתנועות הנוער הדתיות (כפיים להחלפת נורות החשמל עכשיו ערב בחירות בחפציבה), לא בתמיכה בישיבת בני עקיבא הנאבקת על קיומה (מוזמנים לפנות לעקיבא יצחקי ולשמוע איך עוזרים גם עם מנדט בודד ) ולא בדברים אחרים. כך צינקין בפוסט נגד הקמפיין.

רחלי צינקין

רחלי צינקיןצילום: צילום מסך

צינקין ממשיכה ואומרת "לא בכדי פנו אנשי בית יהודי מובהקים למפלגות אחרות: שמחה שמואל, רותם קקון, משה חדד, הרב יהודה שלוש, אבי בטיטו, מנדי וייס, סיימון מונק ואחריםכולם אנשי מפד"ל מובהקים, אנשים אכפתיים, אנשי ציבור התורמים מזמנם ומרצונם לכלל התושבים בנתניה ובפרט לציבור הדתי לאומיכולם בוגדים? כולם רשעיםאו אולי כולם הבינו שהציבור הדתי זקוק למנהיגים אחרים, שאין דרך לשנות מבפנים ולכן לא נותר אלא לשנות ולהוביל מבחוץ."

"בדרך מצאתם לכם שק חבטות- עו"ד אדיר בנימיני. איש אכפתי, ישר והגון. איש של אפס קומבינות. תוכו כברו. איש של עשייה (זוכרים מה זו עשייה?), מתנגד לבנייה לא חוקית, פועל לשמירה על אזורים ירוקים בנתניה, פועל למען הורדת הארנונה לרווחת התושבים, עוסק בזכויות הפרט והכל בלי לקבל שכר, בלי לדרוש להיות סגן ראש עיר. מדהים שיש גם כאלה. נכוןאדיר איננו נגד שמירת השבת בנתניה, אינו נגד יהדות ואינו נגד בתי כנסת או מקוואות הנבנים כחוק.

"מפלגת 'למען נתניה' באה להיות מפלגת שלטון ולא מפלגת נישה. היא תיתן מענה לכלל האוכלוסייה- חילונים ודתיים, אנשי הצפון והדרום, צעירים וזקניםזו מפלגה שעשתה למען הציבור, בהתנדבות וללא שכר ב 15 שנה האחרונות ותמשיך לעשות טוב גם בהמשךוהאמת והשלום אהבו." כך מסיימת צינקין את גבריה על הקמפיין של רשימת 'הבית היהודי'.