אחרי הבחירות: הרווחה חוזרת לבית שמש

שנתיים אחרי ההקפאה של תקציבי הרווחה בבית שמש, ראש העיר הנבחרת של בית שמש, עליזה בלוך מחזירה את התקציבים לעירייה

חדשות כיפה גלעד כהן 19/11/18 09:57 יא בכסלו התשעט

אחרי הבחירות: הרווחה חוזרת לבית שמש
ראש עיר חדשה בבית שמש | עליזה בלוך, צילום: פלאש 90

אחרי שנתיים בהם הוקפאו תקציבי הרווחה בבית שמש, נפגשה ראש העיר הנבחרת עליזה בלוך עם מנכ"ל משרד הרווחה. בסופה של הפגישה קיבל המנכ"ל החלטה להפשיר את כלל תקציבי הרווחה בעיר.

ראש העיר הנבחרת, עליזה בלוך אמרה אמש "פגשתי עם מנכ"ל משרד הרווחה ד"ר אביגדור קפלן, בנוסף קיימנו פגישת עבודה עם מנהל מחוז ירושלים במשרד הרווחה יורם אזולאי ועם צוות המשרד.

בשנתיים האחרונות הוקפאו חלק מתקציבי הרווחה בבית שמש בשל ביקורת משרד הרווחה על ניהול האגף. לאחר פגישתנו, הודיע מנכ"ל המשרד על כך שמחר (ג'), ביום כניסתי לתפקיד, ישוחררו כלל התקציבים. מדובר על סכומים גדולים שיאפשרו משכורות לעובדי האגף וכן תקנים חדשים לטובת איוש תפקידים ברווחה בבית שמש. בימים הקרובים ימונה מנהל אגף רווחה חדש בעיר ותיבנה תוכנית עבודה כשהדגשים הראשונים יהיו טיפול בנוער ובגיל השלישי. זאת בנוסף לכלל הדברים הנצרכים בבית שמש בתחום זה לכל האוכלוסיות.
אני שמחה על בשורה טובה זו, ועל קבלת הפנים שמשרד הרווחה עשה לי ערב כניסתי לתפקיד. חברה נמדדת ביכולת שלה לטפל באוכלוסיות החלשות. אין לי ספק שבזה נימדד ואני מתכוונת שגם בעניין זה בית שמש, עיר העתיד, תוביל."