אחדות דתית בנצרת עילית

הזרמים הדתיים בנצרת עילית ירוצו למועצת העיר ברשימה מאוחדת, ובתמיכת 'האיחוד הלאומי', כך הוחלט במפגש של 'פורום רבני העיר'. השר אורי אריאל: "דרך חדשה שתביא רק טוב לעיר"

חדשות כיפה יהונתן קליין 15/08/18 09:31 ד באלול התשעח

אחדות דתית בנצרת עילית
השר אריאל עם חברי הרשימה, צילום: דוברות "האיחוד היהודי"

במפגש פעילים שהתקיים אמש (ג') בנוכחות שר החקלאות ויו"ר האיחוד הלאומי אורי אריאל וחברי פורום רבני העיר, הוכרז באופן רשמי על יציאה לדרך ברשימה מאוחדת של כל הקהילות הדתיות, עולים חדשים וגרים, בבחירות הקרובות למועצת העיר בנצרת עילית.

השר אריאל הפליג בשבח האחדות בעיר וסיפר על תמיכת מפלגתו ברשימה: "העיר נצרת עילית היא העיר בעלת החשיבות הגבוהה ביותר בארץ, ולכן אין משמח מלהיות שותף בכינוס פעילים שיוצאים לדרך חדשה שתביא רק טוב לעיר בפרט ולגליל בכלל” אמר השר.

הוגי רעיון הרשימה המאוחדת הם "פורום רבני העיר" הכולל בתוכו את רבני כלל הקהילות הדתיות בנצרת עילית על שלל גווניהם. "פורום רבני העיר" קיים כבר מספר שנים ובאופן רציף יושבים הרבנים יחד ודנים בעניינים שעל סדר היום בפן היהודי בנצרת עילית. בחודשים האחרונים התכנסו חברי הפורום כמה פעמים והגיעו להחלטה משותפת על ריצה ברשימה מאוחדת למועצת העיר, שתכלול בתוכה גם את העולים החדשים וגרים מהעיר. לראשות העיר הביעו הרבנים את תמיכתם בראש העיר המכהן, רונן פלוט.