אות פתיחת הלאומיאדה של הליכוד - פאנל בנושא ריבונות

שרים חברי כנסת ואנשי התיישבות יפתחו את אירוע הליכוד השנתי בדיון שיעסוק בנושא החלת הריבונות ביהודה ושומרון. מארגנות כנס: "העובדה שחזון הריבונות הוא הנושא הפותח של סוף השבוע, מלמדת את חשיבותו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/01/19 12:16 ד בשבט התשעט

אות פתיחת הלאומיאדה של הליכוד - פאנל בנושא ריבונות
תמונת ארכיון: שלטים שנתלו ביו"ש ובבקעה, צילום: ללא קרדיט

האירוע השנתי של תנועת הליכוד, הלאומיאדה, צפוי להיפתח היום (חמישי) באילת והפאנל שיחנוך את שלושת ימי ההתכנסות יעסוק בנושא החלת הריבונות הישראלית ביהודה ושומרון.

בדיון, אותו ינחה העיתונאי שמעון ריקלין, צפויים להשתתף השרים זאב אלקין וחיים כץ, סגני השרים מייקל אורן וציפי חוטובלי, ח"כ בצלאל סמוטריץ' ואנשי התיישבות נוספים. מי שיזם את הרעיון הן ראשי תנועת הריבונות, יהודית קצובר ונדיה מטר.

המשתתפים יסכמו את הקנציה האחרונה בכנסת מבחינת קידום החלת הריבונות וכן בדרכי יישומה לנוכח התמורות האזוריות והבינלאומיות ולנוכח כינון ממשל טראמפ. כמו כן יעסקו באי הפאנל במעמדה של הרשות הפלשתינית כתורמת לפתרון האזורי או כמכשול לו.

"העובדה שמארגני הלאומיאדה בחרו בחזון הריבונות להיות הנושא הפותח של שלושת ימי המפגן החשוב הזה, מלמדת את חשיבותו של הרעיון והיותו המענה המדיני-פוליטי היחיד שאותו יכול וצריך המחנה הלאומי לשאת", אמרו קצובר ומטר שציינו כי הכנס יתקיים שנה לאחר החלטת מרכז הליכוד לפעול להחלת הריבונות. לצד זה הוסיפו השתיים כי יש עדיין אתגר גדול בלהסביר את הרעיון לציבור הרחב.