אורן חזן: "לא הסכמתי להיות דחליל של נתניהו ולכן שילמתי את המחיר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/03/19 15:10 יא באדר ב'

אורן חזן: "לא הסכמתי להיות דחליל של נתניהו ולכן שילמתי את המחיר"
חזן בעימות עם אופנהיימר, צילום: עידן גרוס

ח"כ אורן חזן, שעזב לאחרונה את הליכוד והקים מפלגה חדשה, תקף היום (ב') במהלך עימות בחירות שנערך במכללה למנהל, את ראש הממשלה בנימין נתניהו.

"לא הסכמתי להיות דחליל של נתניהו", אמר חזן במהלך עימות עם יריב אופנהיימר והוסיף, "לכן שילמתי את המחיר. מי שלא אומר אמן למלך צריך לשלם את המחיר? אז נראה מה הציבור יגיד בקלפי".

על מפלתו בפריימריז של הליכוד, שבעקבותיהם הקים את מפלגת צומת, אמר כי "עד היום אין תוצאות סופיות בגלל הזיופים. אם תוציא את הליכודניקים החדשים שהם אנשי שמאל, תוריד 10,000 קולות מצחי הנגבי, מיולי ואחרים, ורוב הרשימה הייתה נראית אחרת. אני לא מתבייש לומר שהייתה לי אופציה ללכת לבית משפט כי יש לי הוכחות לזיופים. כמו בקלפי בבאר יעקב ובמקומות אחרים. אני לא בכיין ולא אומר אכלו לי שתו לי. אני מעמיד את עצמי לבחירת הציבור".

חזן בעימות

חזן בעימותצילום: עידן גרוס

לדבריו, "4 שנים לא פחדתי להעביר ביקורת על הממשלה ועל העומד בראשה על כך שלא ספרה את תושבי הדרום שהסכימה לחטוף 500 רקטות, ששילמה פרוטקשן לחמאס, שלא טיפלה בקשישים ולא טיפלה בניצולי השואה. חלקים גדולים מהציבור פונים אלי ואומרים לי שהקול שלי ייחודי ושטוב שיש מי שאומר את האמת שכואבת לאזרחים".

מזכ"ל שלום עכשיו לשעבר, וחבר מפלגת העבודה, יריב אופנהיימר, התייחס ליריבו ואמר כי "אדם כמו חזן שהוא פרובקטור, לא ראוי להיות בכנסת. אני לעולם לא אכנס לכנס ואפוצץ אותו כמו שאורן עשה אצלנו וזאת הסיבה שאורן חזן לא יהיה בכנסת הבאה. הציבור לא מעוניין בפוליטיקה של סתימת פיות ובריונות. אני קורא לכם לבחור באורן חזן כי כל קול שהולך לאורן חזן, הוא קול שלא הולך לנתניהו".

עוד הוא אמר כי "ללכת לאיחוד האירופי ולהתלונן על המדיניות הישראלית זה לא ציונות? אנחנו ישראליים גאים. אני מאוד גאה במדינה שלי. ולמרות מה שאומרים לכם, שמאלנים גאים במדינה שלהם. אם אנשי הימין גאים בבניה בהתנחלויות אז שיגידו שזה מה שהם עושים. אם הם אומרים שאנחנו שטינקרים אז אומר שיש להם משהו להסתיר. אם אתם חושבים שההתנחלויות זה טוב אז תצביעו ימין אבל לעשות ימין ולהציג לעולם ערכים של שמאל, זה צביעות. אל תחביאו ואל תסתירו ואל תביאו בטענות למי שחושף את הדברים שלכם".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן