אורן חזן הציג את מפלגתו החדשה: צומת

בצל ההפסד בפריימריז בליכוד, החליט ח"כ אורן חזן לפתוח מפלגת ימין חדשה בשם צומת. השאלה כמה קולות 'יגנוב' חזן למפלגות הימין השוקדות על חיבורים

חדשות כיפה מירב כהן, חדשות כיפה 18/02/19 19:58 יג באדר א'

אורן חזן הציג את מפלגתו החדשה: צומת
ח"כ אורן חזן , צילום: הדס פרוש פלאש 90

שלושה ימים לפני סגירת הרשימות לכנסת ה-21, ח"כ אורן חזן, שלא נבחר למקום ראלי בפריימריז של מפלגת הליכוד, החליט להקים מפלגה חדשה בשם צומת. 

במסגרת השקת מפלגתו בעמוד הפייסבוק הפופולרי של חבר הכנסת, קרא חזן לאנשי ימין לתמוך במפלגתו. היו"ר הטרי לא הציג את רשימתו, והסביר כי מצע הרשימה יוצג בימים הקרובים: "לנגד עינינו עומד המאבק בשחיתות, ערך היושרה, הדאגה לפרט ולשוטרים, לחיילים ולחקלאים". 

מפלגתו החדשה של חזן עלולה לגנוב עוד קולות ממפלגות הימין, ששוקדות בימים אלו על חיבורים וצירופים. חזן קרא למפלגות הימין לחבור למפלגתו, ואף הבטיח להציב אותם במקומות ראליים.  

"אני מוביל את המהלך כדי להציל את קולות הימין שלא יזרקו לפח, ובכדי לאחד את הימין שבימין, כך שנוכל להמשיך להנהיג את המדינה למען שלמות העם והארץ",אמר חזן. 

חזן הוסיף: "המפלגה הוקמה מתוך דאגה לדור הצעיר ולקול העם שהולך ונשכח. כי בימים שבהם פוליטיקאים שבעים עסוקים בדילים וכיסאולוגיה -העם מחפש מנהיג שלא נכנע ללחצים, לקומבינות ולסידורי עבודה מלמעלה