אולמרט נפגש עם אבו מאזן בפריז

ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט נפגש ביום שישי עם יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן בפריז. אולמרט אמר לאחר הפגישה כי אבו מאזן מעולם לא התנגד באופן רשמי ליוזמת השלום שהציג בפניו. בכיר בליכוד: "אולמרט הפך לדוברו האישי של אבו מאזן".

חדשות כיפה גלעד כהן 22/09/18 20:18 יג בתשרי התשעט

אולמרט נפגש עם אבו מאזן בפריז
ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, צילום: פלאש 90

יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן נפגש אמש (ו') עם ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט. אולמרט אמר בפגישה בין השניים כי אבו מאזן מעולם לא התנגד באופן רשמי ליוזמת השלום שהציג בפניו. "אבו מאזן הוא נשיא העם הפלסטיני, מנהיג פוליטי גדול והאישיות המעניינת ביותר במסגרת ההתפתחויות העתידיות והיחסים בין הישראלים והפלסטינים", אמר ראש הממשלה לשעבר.

אולמרט אמר לאחר הפגישה כי אין תחליף לפתרון שתי המדינות וכי אבו מאזן הוא היחיד שיכול לממש את הפתרון הזה. "אבו מאזן נלחם בטרור מפני שזהו חלק מהתחייבותו לכינון השלום. אני מגדיר את אבו מאזן חבר שלי עוד מאז שעבדנו ביחד. אני מאמין כמוהו שניתן להגיע לשלום. אני בטוח, כמו אבו מאזן, שאם הייתי יכול לסיים את כהונתי - השלום היה מתממש מלפני שנים".

ח"כ מוטי יוגב ח"כ מוטי יוגב

צילום: הדס פרוש/פלאש 90

בכיר בליכוד הגיב לפני זמן קצר ואמר על הפגישה בין ראש הממשלה לשעבר לבין יו"ר הרשות: "אחרי שהציע לו את הכותל, אולמרט הפך לדוברו האישי של אבו מאזן".

ח"כ מוטי יוגב מהבית היהודי התייחס גם הוא לפגישה: "אולמרט נפגש עם אבו מאזן המחנך את ילדי הפלשתינים להרוג יהודים ולהשמיד את מדינת ישראל. 'לא לחינם הלך הזרזיר אצל העורב, אלא מפני שהוא מינו" (בבא קמא צב)'."

סגן השר מייקל אורן הגיב גם הוא לפגישה בין השניים ואמר: "פגישת אהוד אולמרט עם אבו מאזן הייתה נחשבת לפשע פדרלי בארה"ב וראש הממשלה לשעבר היה נידון לעד עשר שנות מאסר. מדובר בהפרה בוטה של הדמוקרטיה"