אולמרט: האיחוד פועל לטובת נתניהו

ראש הממשלה לשעבר התייחס לאיחוד בין גנץ ללפיד: "זה קרב בין שני גושים בו נתניהו יציג את בן גביר וסמוטריץ כאמיצים ואת לפיד וגנץ כחלשים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/02/19 16:32 טז באדר א'

אולמרט: האיחוד פועל לטובת נתניהו
ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, צילום: פלאש 90, בן דורי

ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט התייחס היום (ה') בכנס למגזר העסקי למצב הפוליטי החדש ואמר כי זהו האינטרס של ראש הממשלה, בנימין נתניהו לייצר קרב בין שני גושים.

"אין לי ספק שהחיבור עונה למשאלות ליבו של ראש הממשלה. ראש הממשלה רוצה מאבק בין שני גושים שגוש אחד זה גוש של בוגדים, מפקירי ביטחון וחלשים, והגוש השני של בן ארי, ושל סמוטריץ', של בן גביר ושל ביבי נתניהו - הוא הגוש של הלוחמים האמיצים שיצילו את מדינת ישראל מקטסטרופה ביטחוני. זאת תמונת המציאות שהגה ראש הממשלה, והמבחינה הזאת האיחוד של כל הגופים הללו עובד לטובת אסטרטגיית הבחירות שלו".

"כשיצחק רבין נבחר לראשות הממשלה, הוא לא היה המועמד הטבעי לראשות הממשלה מכל אנשי הצבא. אבל היו נסיבות מסוימות. אם היינו שואלים לפני כמה שנים אם בני גנץ הוא המועמד, כנראה שאנשים לא היו חושבים על זה בכלל. כל אחד יכול להיות ראש ממשלה. לפיד, גנץ, אשכנזי וגבאי. אל נא תזלזלו באבי גבאי. הבן אדם ניהל את אחת החברות המורכבות של מדינת ישראל ועשה זאת בכישרון לא מבוטל". 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן