אדלר נגד גנץ: "הפסק לפגוע בהתיישבות"

חם בבחירות בבנימין: שילה אדלר קורא לישראל גנץ להפסיק את הקמפיין שהוא מנהל, לדבריו, נגד ראשי ההתיישבות ביש"ע. הקריאה של אדלר מגיעה על רקע סקר שפרסם היום מטה גנץ, הבוחן האם העובדה שאדלר כיהן כמנכ"ל מועצת יש"ע פוגעת בו במירוץ לראשות המועצה

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/10/18 20:49 ה בחשון התשעט

אדלר נגד גנץ: "הפסק לפגוע בהתיישבות"
שילה אדלר עם המועמד שחבר אליו, אפי שרון, צילום: יח"צ

הבחירות המוניציפליות מתקרבות ובבנימין הדברים הולכים ונעשים אישיים. שילה אדלר, אחד המועמדים לראשות המועצה, קורא למתחרהו ישראל גנץ להפסיק את מה שהוא מכנה 'קמפיין כנגד ראשי ההתיישבות'. 

"ישראל ידידי, אני פונה אליך בפנייה אישית: עצור בטרם יהיה מאוחר מדי!
תן כבוד לוותיקי ההתיישבות: לבני קצובר, לאבי רואה, לצביקי בר חי, לאורי אריאל, לפנחס ולרשטיין, לזמביש, למועצת יש"ע ולאמנה ולרבים אחרים, בעלי זכויות זהב במפעל ההתיישבות היקר לכולנו. 
אתה ואני מועמדים ראויים לראשות מטה בנימין. איש איש ויתרונותיו." כותב גנץ בקריאה שפרסם היום (א').

 "לצערי הרב, מאז שאפי שרון הודיע בשבוע שעבר על פרישתו מהמרוץ ותמיכתו בי לראשות מטה בנימין, המטה שלך מפרסם הודעות שפוגעות בהנהגת ההתיישבות ואף על הצורך להחליפה. זו הנהגה שבזכותה, אתה ואני גרים  בפסגות ובעלי. זו הנהגה שבזכותה מטה בנימין היא המועצה הגדולה בישראל ולא רק ביהודה ושומרון. 
כבר אמרו חכמינו "סתירת זקנים בניין, בניין נערים סתירה". חובה עלינו הצעירים -בעלי השאיפות להתקדם- להקפיד שלא נהפוך ל "בניין נערים סתירה". 
היום הגדלתם לעשות והרצתם סקר המבקש לבדוק אם העובדה שכיהנתי כמנכ"ל מועצת יש"ע  פוגעת בסיכויי להיבחר לראשות מטה בנימין. באופן אבסורדי, הפכתם לשותפי אלו המבקשים לרדוף את הנהגת ההתיישבות ולשתק אותה. אני בטוח שאין זו כוונתך. אבל לצערי הרב, אתה לא מונע את הפרסומים השליליים והסקרים המזיקים. 
אני מבקש להדגיש, אני גאה בשנים שכהנתי כמנכ"ל מועצת יש"ע. אני גאה בתקציבים הרבים שמועצת י"שע הצליחה לגייס עבור כלל ההתיישבות, לרבות מטה בנימין. אני גאה בתוכניות האב שמועצת יש"ע והנהגת ההתיישבות קדמו אל מול משרדי הממשלה לקראת חזון מליון יהודים ביהודה ושומרון. אני גאה ביוזמת המאבק נגד חרם ה BDS אליו גייסנו את משרדי הממשל ובפעילות ההסברה בארץ ובחו"ל למען ההתיישבות. העשייה של מועצת יש"ע רבה וחשובה. תעיד על כך השותפות המלאה של ראשי ההתיישבות בפורום חשוב זה והחשש של השמאל מפני מועצת יש"ע. 

"ישראל, עוד לא מאוחר, אני קורא לך : קח אחריות . עצור בטרם מערכת הבחירות הזו תדרדר למקומות לא ראויים. הבה נתייצב יחדיו בפני ציבור לפאנלים משותפים בפני ציבור הבוחרים . נאפשר לציבור לשאול אותנו שאלות לשמוע ולהשמיע. נדבר כל איש על יתרונו ולא על חסרון חברנו. תן בליבנו שנראה מעלת חברינו." מסיים אדלר את קריאתו.