"אדוני ראש הממשלה, אולי הגיע כבר הזמן להפסיק את הטירוף הזה?"

שר הביטחון לשעבר, אביגדור ליברמן, תקף את נתניהו על הכנסת הכסף הקטארי לרצועת עזה, לאחר שפעילי חמאס חילקו למשתתפי ההפגנות האלימות על הגדר 100 דולרים לאדם, "זה כמובן התבצע במסגרת 'הפיקוח ההדוק' על חלוקת הכסף"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/12/18 20:46 יח בטבת התשעט

"אדוני ראש הממשלה, אולי הגיע כבר הזמן להפסיק את הטירוף הזה?"
השר ליברמן, צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

יו"ר ישרל ביתנו ושר הביטחון לשעבר, אביגדור ליברמן, תקף הערב (שלישי) את המשך הכנסת הכסף הקטארי לרצועת עזה, זאת לאחר שחמאס חילק במהלך היום 100 דולר לחלק מהמתפרעים בהפגנות על גדר המערכת.

"לאן הולך הכסף הקטארי?!", שאל ליברמן בטוויטר וענה כי "כל פעיל חמאס שהשתתף במהומות בגבול הרצועה, תקף חיילי צה"ל ונפצע, קיבל היום 100 דולר לכיסו".

התפרעויות אלימות ברצועת עזה

התפרעויות אלימות ברצועת עזהצילום: דובר צה"ל

דבריו, "זה כמובן התבצע במסגרת 'הפיקוח ההדוק' על חלוקת הכסף הקטארי. ‏אדוני ראש הממשלה, אולי הגיע כבר הזמן להפסיק את הטירוף הזה?.

מוקדם יותר דווח, בין היתר על ידי ערוץ הטלגרם 'אבו עלי אקספרס' כי אנשי חמאס חילקו לתושבי הרצועה 100 דולרים לאדם. חלק ממקבלי התשלום היו כאלה שנטלו חלק בצעדות השיבה, שנערכים בתשעת החודשים האחרונים מדי יום שישי בגבול עם ישראל. יש לציין כי במהלך ההפגנות האלימות בוצעו פעולות טרור רבות כמו זריקת רימונים ומטענים, שריפת עמדות צה"ליות וכן ניסיונות חבלה בגדר המערכת.