אבנים נזרקו על מכונית מחאן אל אחמר

מכונית ישראלית שנסעה בכביש 1, סמוך לכפר אדומים, ספגה אבנים שנזרקו עליה מהכפר הבדואי הלא חוקי חאן אל-אחמר. סגן ראש מועצת בנימין, ישראל גנץ: "נסיון רצח. דורשים מרה"מ לפנות את המאחז"

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/10/18 12:58 כ בחשון התשעט

אבנים נזרקו על מכונית מחאן אל אחמר
המכונית שנפגעה, צילום: ללא

היום (ב') בשעות הבוקר המאוחרות, נפגע רכב חולף מאבן שנזרקה עליו מחאן אל אחמר. הכפר הבדואי חאן אל אחמר הינו מאחז בלתי חוקי אשר בג"צ הורה לפנותו, אך מדינת ישראל בהוראת ראש הממשלה נתניהו מעכבים את ביצוע הפינוי.

ראובן צנעני, תושב מצפה יריחו שרכבו נפגע ושמשת חלונות התנפצה, הגיש תלונה למשטרה וסיפר: "נסעתי לכיוון מישור אדומים. כשעבר את חאן אל אחמר הרגשתי ושמעתי מכה באוטו, יד לאחר מכן והתרסקה השמשה הצדדית של הרכב. המשכתי נסיעה עד לצומת מישור אדומים שם בחנתי את הנזק ולאחר שראיתי כי חוץ מהפגיעה ברכב הכל בסדר, נסעתי למשטרה להגיש תלונה וכן עדכנתי את ישראל גנץ סגן ראש המועצה על מה שקרה".

ישראל גנץ, סגן ראש מועצת בנימין והמועמד לראשות המועצה, אמר: "ניסיון הרצח שבוצע מחאן אל אחמר על אזרח ישראלי שנסע בכביש מספר 1 של מדינת ישראל, מוכיח שוב כאלף עדים, כי על ראש הממשלה להפסיק את הניסיונות  להשאיר את הבדואים במרחב אדומים ואנו דורשים ממנו לקיים את החלטת בג"ץ המורה על העברתם לקיבוע אבו דיס באופן מיידי".

מפלגת האיחוד הלאומי זועמת בעקבות התקרית בחאן אל  אחמר ואומרת: "הנה התשובה למקבלי החלטות שבחרו לא לפנות את מאחז הדמים חאן אל אחמר. האם עד שלא נראה  דם יבינו זאת? כדאי לעצור את זה כבר עכשיו בפינוי מידיי. לא פינינו-קיבלנו טרור".