אבי גבאי: "ליברמן נכשל, שיתפטר"

יו״ר המחנה הציוני אבי גבאי קרא בריאיון לרינה מצליח ב״פגוש את העיתונות״ לשר הביטחון אביגדור ליברמן להתפטר מתפקידו לאחר ״שנכשל בתפקידו״, לדבריו

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/08/18 21:35 ל באב התשעח

אבי גבאי: "ליברמן נכשל, שיתפטר"
אבי גבאי, צילום: מרים אלסטר פלאש 90

יו"ר המחנה הציוני אבי גבאי תקף היום את שר הביטחון אביגדור ליברמן על רקע סבב הלחימה האחרון עם חמאס, וקרא לו להתפטר מתפקידו. במהלך ראיון לתוכנית "פגוש את העיתונות" של חברת החדשות, אמר גבאי כי ליברמן "אינו מתאים" לתפקיד וכי הוא "נכשל" בו. "קודם כל הייתי ממנה שר ביטחון מתאים לתפקיד שלו. לא יכול להיות שבמדינת ישראל זה יהיה שר הביטחון שלנו ואני קורא מכאן גם לראש הממשלה וגם לאיווט ליברמן: לך הביתה, תניח את המפתחות. זהו, נכשלת בתפקידך. לא יכול להיות שהדבר הזה נמשך". 

"גם נוצר מצב שיושבים בקבינט שלושה אנשים: נתניהו, בנט וליברמן, והם עוסקים כל הזמן ביחסים הפוליטיים ביניהם", אמר גבאי על היחסים בתוך הקבינט. "את רואה ישיבת קבינט אחרי ישיבת קבינט שלא מקבלים בה החלטות. הדבר היחיד שמחליטים עליו זה הודעות לעיתונות".

דבריו של אבי גבאי ב'פגוש את העיתונות'. קרדיט: חברת החדשות

ממפלגת ישראל ביתנו נמסר בתגובה: "מאמציו הנואשים של מר גבאי לעצור הדחה מראשות מפלגת העבודה, מאמצים שנועדו לכישלון, מביאים אותו לאובדן עשתונות.  מוטב כי בעת הזו, יתעלה על חוסר ניסיונו ויצדיע לכוחות הלוחמים ,המונחים ע"י דרג מדיני מנוסה ואחראי."