"אביתר היה דוגמה לאהבת תורה ויראת שמים"

ראשי הישיבות בהן למד לוחם צה"ל, סמל אביתר יוספי ז"ל, שנהרג בתאונת אימונים בצפון, סופדים לו. ראש ישיבת קרית הרצוג, הרב וקסלר: "כולם ידעו שניתן לסמוך עליו בכל מצב". הלוויתו תתקיים הערב ב-21:00 בבית העלמין קריית שאול בתל אביב

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/01/19 19:49 א בשבט התשעט

"אביתר היה דוגמה לאהבת תורה ויראת שמים"
אביתר יוספי ז"ל, בקדמת התמונה, צילום: ללא

ראשי הישיבות בהן למד אביתר יוספי ז"ל, שנהרג הבוקר (ב') במהלך אימון ניווטים בצפון, כשהחליק לתוך נחל אותו ניסה לחצות ונסחף בזרם, סופדים לו בכאב. הלווייתו תתקיים הערב בשעה 21:00, בבית העלמין בקרית שאול בתל אביב, והמשפחה ביקשה להימנע מסיקור תקשורתי של ההלוויה.

מישיבת ההסדר נהריה, בה למד, נמסר: "בית ישיבת ההסדר בנהריה המום וכואב עם הישמע השמועה על נפילתו של תלמיד הישיבה סמל אביתר יוספי ז"ל. אביתר היה תלמיד ישיבתנו שהתגייס לפלס"ר צנחנים, ומצא את מותו באמצע תרגיל ניווט. 
אנו מבכים את מותו של תלמידנו האהוב, אשר היה דוגמה לאהבת תורה ויראת שמים, אדם אחראי שקול ומעמיק, שאהב להתנדב ולעזור לחבריו, ושתמיד היה חיוך על שפתיו.

"ראש הישיבה הרב משה אדלר, רבני הישיבה, תלמידיה ועובדיה שולחים את תנחומיהם למשפחת יוספי היקרה, ומקווים כי לא תדע עוד צער".

מטעם הישיבה התיכונית קרית הרצוג, בה למד אביתר יוספי ז"ל, נמסר: "משפחת ישיבת בני עקיבא קרית הרצוג בני ברק, כואבת ומזועזעת ממותו של בוגר הישיבה, אביתר יוספי. אביתר סיים את לימודיו בהצטיינות בישיבה לפני שלוש שנים. ילד נעים הליכות עם חיוך תמידי. מאוד אהוב על חבריו ומוריו. צוות הישיבה עובד כעת לאסוף את חבריו הבוגרים ולדבר עם כל אחד מהם.

ראש הישיבה, הרב משה צבי וקסלר מספר: "קל לאהוב את אביתר. הוא ילד נעים הליכות, מאוד חברותי ואהוב חבריו ומוריו. תמיד מחייך, ונרתם לכל משימה ברצון. הוא תמיד הציע את עזרתו למורים, לישיבה ולחברים. כולם ידעו שניתן לסמוך עליו בכל מצב. אביתר השקיע והתמיד בלימודים  וסיים אותם בהצטיינות. תמיד שאף להצלחה. תלמיד ירא שמיים והקפיד על קלה כבחמורה. התפילה שלו תמיד הייתה מלאת השראה".