אביו של מתן צינמן ספד לו: "לא תוכל להיות בכיתה א'"

בשעה זו, מתקיימת הלוויתו של מתן צינמן בהר המנוחות שנהרג בתאונת הדרכים הקטלנית ליד מעלה לבונה: "אני מצטער שלא הייתי שם לתפוס אותך, אף פעם לא ראית אותי בוכה ועכשיו אתה רואה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/07/22 17:07 כט בתמוז התשפב

אביו של מתן צינמן ספד לו: "לא תוכל להיות בכיתה א'"
צילום: צילום מסך

בתאונת הדרכים הקשה שאירעה אתמול (ד') בכביש 60 ליד צומת מעלה לבונה, נהרג הילד מתן צינמן בן 6, מהיישוב שבות רחל בבנימין. על פי העדויות והתחקור בשטח, נהגת ערבייה השתוללה על הכביש, יצאה לעקיפה מסוכנת על פס לבן ופגעה חזיתית במכונית משפחת סינמן. בשעה זו, מתקיימת הלוויתו של מתן בהר המנוחות.

אביו של מתן, חיים, ספד לבנו: "אני אוהב אותך בני, אמא רצתה מאוד להגיע והיא לא יכולה, אבל היא רצתה שאגיד לך 'היית ילד מתוק, רציתי לראות אותך גדל וזה לא יקרה'. התיק שלך מוכן לכיתה א', אתה מדבר על זה שנתיים , אבל לא תוכל להיות בכיתה א' לצערי".

"אני מצטער שלא הייתי שם לתפוס אותך. מתני שלי, אני לא אראה אותך יותר וגם לא אמא, תחסר לנו מאוד. אף פעם לא ראית אותי בוכה ועכשיו אתה רואה. אני רוצה לומר לך תודה על שש שנים טובות ששימחת אותנו נורא. היית אח טוב, תמיד תהיה איתנו. נתגעגע אליך, לא נשכח אותך לעולם", ספד חיים צינמן.

חיים הקריא את ההספד שכתבה אמו של מתן, רבקה, שלא יכלה להגיע בעקבות פציעתה ללוות את בנה בדרכו האחרונה: "זה לא נתפס שאני לא אראה אותך, כל הילדים אהבו אותך, יש חור במשפחה לנצח. כל כך התרגשת לקראת כיתה א'. מצטער שלא הייתי שם לתפוס אותך".

צילום: המשפחה

"מתן הקטן נקטף מאיתנו בחטף"

ראש המועצה, ישראל גנץ, ספד לו אמש (ד'): "אבל כבד נפל עלינו. מתן הקטן נקטף מאיתנו בחטף. אנחנו עוטפים את המשפחה ואת היישוב שבות רחל בשעה הקשה הזו. זהו אירוע נורא שנעשה על ידי בני עוולה ערבים שמשתוללים על הכבישים לאחר שמדינת ישראל נוהגת ביו"ש כחצר האחורית ללא אכיפה".

שלושה פרמדיקים של מד"א, סיפרו על הזירה: "היה מדובר בתאונה קשה מאוד, ראינו שני כלי רכב מעוכים, באחד הרכבים נסעו 5 בני משפחה, ילד כבן 6 סבל מחבלה רב מערכתית, הוא היה מחוסר הכרה ללא נשימה וללא דופק, הענקנו לו טיפול מציל חיים ופינינו אותו בדחיפות לבית חולים תוך ביצוע פעולות החייאה מתקדמות וממושכות".