אביו של החייל החטוף: "ראש הממשלה הפך אותנו למדינה של פראיירים"

שמחה גולדין המשיך במתקפה שלו נגד נתניהו, על רקע הפסקת האש מול חמאס, ובהפגנת תושבים במעבר כרם שלום טען כי הוא "מסכן במודע את חיילי צה"ל ואת האזרחים"

חדשות כיפה משה ויסטוך 14/11/18 09:30 ו בכסלו התשעט

אביו של החייל החטוף: "ראש הממשלה הפך אותנו למדינה של פראיירים"
לאה ושמחה גולדין, צילום: פלאש 90

לאחר ההפגנה אמש בשדרות, הגיעו הבוקר (רביעי) תושבים נוספים למעבר כרם שלום כדי למחות על הפסקת האש מול חמאס וכן כדי לשבש את כניסת המשאיות לרצועת עזה. מי שהשתמש במילים חריפות ביותר היה שמחה גולדין, שבנו הדר נפל במבצע צוק איתן ומוחזק בידי ארגון הטרור.

"ראש הממשלה הפך אותנו למדינה של פראיירים", אמר גולדין והוסיף כי "במזרח התיכון זה מסוכן מאוד להיות פראייר".

לדבריו, "ראש הממשלה מסכן במודע את חיילי צה"ל ואת האזרחים, כי החמאס לא שילם שום דבר על ההתנהגות שלו של חטיפת חייל. אם היו חותמים על הסכם הפסקת אש והיו דורשים ומקבלים בחזרה את החיילים, שלזה ראש הממשלה התחייב, התמונה הייתה נראית אחרת. לא היינו נראים כפראיירים. המצב הולך ונעשה קשה משבוע לשבוע".

קוראים לממשלה לאפשר לצה"ל לפעול

קוראים לממשלה לאפשר לצה"ל לפעולצילום: דרום בוער

אתמול, לאחר ההחלטה להפסיק את התקיפות בעזה, הוא טען כי "ראש הממשלה נתניהו והשרים בקבינט המדיני-בטחוני אינם עומדים בהתחייבויותיהם והבטחתם כלפי תושבי הדרום בדיוק כפי שהם אינם עומדים במחויבות שלהם להשיב את החיילים והאזרחים מידי חמאס". 

בתוך כך, התקיימו אמש מספר הפגנות תמיכה בתושבי הדרום, ונגד הפסקת האש, בכניסה לירושלים. בהפגנה של עוצמה יהודית נכחו עשרות אנשים שמחו על "אוזלת היד והפקרת דמם של תושבי הדרום לידי החמאס". הפעילים גם קראו לראש הממשלה נתניהו ולשר הבטחון ליברמן להתפטר מתפקידם. 

לצדם הפגינו כמאה פעילים ממטה "דרום בוער" ששאלו בציניות, "כמה זמן זה יחזיק מעמד הפעם?". הם קראו לראשי המדינה "להכריע את הטרור סופית ובכך לתת שקט מוחלט ואמיתי לתושבי הדרום. אנחנו סומכים על צה"ל ובטוחים ביכולתו להצליח במשימה זו".

מפגינים נגד מדיניות הממשלה

מפגינים נגד מדיניות הממשלהצילום: עוצמה יהודית