10 רעיונות מקוריים למתנת לידה מושלמת

אם מסביבכם ישנה יולדת טרייה ואתם מתלבטים מה להביא לה במתנה, קבלו עשרה רעיונות למתנות שיולדות אוהבות לקבל ממש לאחר הלידה

חדשות כיפה נטע רובינשטיין, חדשות כיפה 22/01/20 10:51 כה בטבת התשפ

10 רעיונות מקוריים למתנת לידה מושלמת
מתנה, צילום: shutterstock

השכנה / האחות / החברה הטובה ילדה בשעה טובה ואתם רוצים לפנק אותה במתנה מושלמת ללידה? במיוחד לרגע המרגש הזה הכנו לכם רשימה של המתנות השוות ביותר שכל יולדת חולמת לקבל. 

מתנות לבית חולים

* אם תרצו להביא ליולדת אוכל מיוחד, בגדים לתינוק או מזכרות שיזכירו את חווית הלידה כדאי לבדוק איתה לפני שבאים לבקר כי היום המגמה בבתי חולים היא פינוקים שווים במיוחד, כמו שמצאנו בבית החולים שמיר יולדות (אסף הרופא) שהגדילו לעשות ודואגים ליולדות בשלל מתנות שיכלו לחלום עליהם- ארוחה מפנקת (כן, כן, סושי מבית החולים), בגד חמוד בעיצוב אישי לתינוק וגם צילום מקצועי לכל יולדת.

 * גיפט קארד - הפתרון הקלאסי לאנשים שלא מוצאים באמת מה לקנות ליולדת הוא גיפט קארד לכל חנות של תינוקות כזו או אחרת. אתם חוסכים מעצמכם את החיפוש הנרחב אחר מתנה, והיא זוכה במה שהיא באמת רוצה. 

* שמיכת חודשים לתינוק - רוצים לזכור את השינויים והגדילה של התינוק בכל חודש? זו מתנה בדיוק בשביל הרגעים המתוקים האלו, שמיכה עליה מצויירים המספרים מ1-12 ובכל חודש לעשות תמונה מתוקה של התינוק עם מספר החודש התואם.  

מתנות לבית

* ערכת פינוק לאמבטיה - כל יולדת יודעת שיש לה בדיוק כמה דקות להתקלח עד שצריכים אותה בחוץ- אז לפחות שיהיה מפנק, זו מתנה מושלמת שמתאימה לבית החולים וגם לחזרה הביתה.  

* פיג'מה כיפית - הבגד העיקרי בחופשת הלידה הוא כמובן הפיג'מה, אין כמו פיג'מה חדשה ונעימה להרגיש בה הכי בבית שיש. מהחלוק הלא כל כך מחמיא של בית החולים זו לגמרי קפיצת מדרגה לפיג'מה חדשה ומפנקת, והכי חשוב לזכור שהיולדת מחפשת נוח ונעים, לא צמוד, קטן ומסורבל .  

* תיק החתלה - כיף לקבל תיק החתלה נוח ופונקציונלי במיוחד בשביל החודשים הראשונים לאחר הלידה. אין ספק שעל הדרך הוא יכול להיות יפה, שיקי ותואם לעגלה. 

* בגדים לגיל שנה פלוס - הרבה יולדות מצטיידות בבגדים חדשים לתינוק הקטן או שהן מקבלות במתנה בגדים שיתאימו בדיוק לחודשים הקרובים שיבואו. רעיון מבריק הוא לקנות בגדים לתינוק דווקא מגיל שנה והילך. אחרי שהבגדים מתחילים להיות קטנים על התינוק שגדל זו הזדמנות להוציא את המתנות שנשארו בארון.

* אוכל מבושל וטעים - כנראה הדבר שהכי ישמח את היולדת הטרייה הוא אוכל. כשהוא עדיין חם וטעים. לא פיצות, לא בורקסים וירקות אלא אוכל אמיתי עם ריח של בית. 

* בייביסיטר על הילדים האחרים - אם תציעו עצמכם להיות בייביסיטר לשאר הילדים אפילו לכמה שעות, היולדת כנראה ולא תהסס לרגע. זו אולי המתנה שיולדת הכי מחכה לה, אז אולי תהיו הראשונים להציע?  

* מסאז' וטיפולים - עוד רגע מפנק שהיולדת כל כך תשמח אליו הוא מסאז' טוב לגוף הכואב. כי מי לא תשמח לרגע אחד בשביל עצמה, לשחרר מתחים ושרירים תפוסים. 

* חבילת גלישה לנטפליקס - בשביל חופשת הלידה שלא תמיד עוברת מהר, העניקו במתנה ליולדת הטריה חבילת גלישה לנטפליקס או לכל אפליקצית תוכניות אחרת בה תוכל להעביר את זמנה ולהשקיט את ראשה בזמן שהתינוק ישן.