למה אף אחד לא מזהיר מהסכנות?

בטור אישי, מספרת תהילה מגן על הדרך שלהם להגיע למשפחה. מהגילוי הראשוני על בעיות הפוריות ועד ההחלטה והאימוץ עצמו של הילדים

חדשות כיפה תהילה מגן 12/02/17 16:07 טז בשבט התשעז

למה אף אחד לא מזהיר מהסכנות?

לפני הגרידה הייתי היסטרית . לא האמנתי שאני נפרדת מהעובר הניסי הזה, העובר שהיה כל כך שלנו. התוכניות שנשלפו מהמגירה המאובקת על ריהוט תינוקות וברית או בריתה ושמחה גדולה נמהלו בריחות חדר הניתוח ונעלמו להן כנראה לתמיד.

אחרי שהסיוט נגמר, שאל אותי מנהל המחלקה אם אני כועסת. בזמנו רק הייתי מופתעת מאזכור של רגש בשאלתו והיום הגיע הזמן לענות -

ברמה הכי אישית , כן, אני כועסת . נכנסתי בשערי בית חולים בחורה צעירה ובריאה שרוצה ילדים , עשיתי בתמימות כל מה שאמרו לי בלי לשאול שאלות. אף אחד לא הזכיר סכנות. הקריש שנוצר בעקבות ובגלל הטיפול, גדל והגיע לרמה מסכנת חיים תוך כדי אשפוז במחלקה תחת עיניי הרופאים. בחסדי ה' יצאתי בשלום אבל עם תיק לכל החיים. הרופא שעשה את הגרידה אמר לנו בחדר התאוששות ''התיקון יהיה כשתצאו מפה עם ידיים מלאות''. דוקטור יקר, מכאן ואילך אנחנו נדאג לתיקון של עצמנו ואנחנו נחליט איך ובמה נמלא את ידינו, אתם תדאגו לתיקון האמיתי- התיקון של השיטה.

ברמה הכללית וכמנהלת פורום פוריות מזה שנים, אומר שיש פה מערכת משומנת היטב של רופאים, טיפולים, הורמונים. השיטה ללא ספק מגובה גם על ידי הלהט של הזוגות והיא מביאה לרוב שמחה ואושר. יש לה גם צד אחר. בידיעה שיש קשר בין הורמונים לקרישיות דם, למה לא עושים בירור קרישה לכל מטופלת פוריות לפני הטיפול? למה טיפול צמוד של רופא עולה הון, הרי ההיגיון מחייב שבפרוצדורה שמורכבת מגירוי הורמונלי וניתוח יהיה רופא אחד שרואה את כל התמונה.

למה לא מעודדים בישראל מחקר על טיפול פוריות מופחת או נטול הורמונים? וכן, יש דבר כזה. תשאלו את הרופא הישראלי שעוסק בזה דווקא בקנדה. למה שואפים לכמות גדולה של ביציות ומלעיטים את גוף האישה בהורמונים? גולשת שיתפה לאחרונה בפורום ששאבו לה 46 ביציות. זה מטורף! ולמה למען ה' לא מזהירים אותנו מהסכנות של החומרים הלא תמימים שאנחנו מכניסים לגוף סבב ועוד סבב. הפחדתי מישהו? מצוין! המערכת ממילא דואגת שנהיה אדישים על גבול העיוורים, העיקר שלא נרפה מחלום ההיריון והגלגל ימשיך להסתובב ולגלגל מיליונים.

לכל הטורים של תהילה לחצו כאן

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן