מותג נד נד משיק קולקציית שמלות שושבינה לילדות

אם יש לך אירוע בקרוב, את חייבת שמלה אחת כזאת בארון של הנסיכה הקטנה! אז בואו נראה על מה המהומה, ומה מייחד את שמלות השושבינה של המותג.

חדשות כיפה תוכן שיווקי 06/02/20 11:09 יא בשבט התשפ

מותג נד נד משיק קולקציית שמלות שושבינה לילדות
צילום: יחצ

המותג הישראלי לבגדי ילדות נד נד (NADNED.CO.IL), הידוע בקולקציות הצבעוניות, בסגנון האלגנטי ובפפיונים האייקונים המייחדים אותו, השיק לאחרונה קולקציית שמלות שושבינה לילדות נוטפת סטייל. אז אם יש לך אירוע בקרוב, את חייבת אחת כזאת בארון של הנסיכה הקטנה! אז בואו נראה על מה המהומה, ומה מייחד את שמלות השושבינה של המותג.               

ניתן לומר שבחירת בגדי שושבינות לילדות היא המורכבת ביותר, במיוחד לאירוע משפחתי, שכן את חייבת להלביש את הנסיכה בשמלה שתהיה גם נוחה וגם גורפת מחמאות. מותג נד נד לבגדי לילדות החליט להרים את הכפפה ולייצר ליין שמלות שושבינה לילדות, עם מגוון דוגמאות, בדים מיוחדים, גזרות מחמיאות והמון שיק. כלל בגדי הקולקציה מיוצרים כאן בארץ, נטו כחול-לבן, כאשר הבדים נבחרים בקפידה על ידי בעלת המותג, רוית משעלי, בדגש על איכות ונוחות - ללא בדים סינטטיים וללא תחרות עוקצות.     

אז מה האופציות? קבלי את 5 השמלות הפייבוריטיות לשושבינות של המותג:

Kylie Dress - אלגנטית, נקייה עם המון סטייל
Kylie Dress האלגנטית היא השמלה הפייבוריטית שלנו. מצד אחד היא יוקרתית, ומצד שני נטולת אלמנטים נוצצים וטולים נפוחים. הגזרה שלה בעלת צללית נקייה, מעט מחוייטת מלפנים, בעוד גב השמלה גונב את ההצגה עם הפפיון האייקוני של נד נד, המעניק לשמלה מראה מתוחכם. השמלה תהיה מהממת למי שמחפשת שמלה קלאסית עם טוויסט.  

השמלה מגיעה בשני צבעים לבחירה – לבן ושחור ובמידות 6-16.  

Mia Dress שמלה אולטרה גלאמית נוצצת
Mia Dress היא שמלה אולטרה גלאמית, כזאת שהמחמאות פשוט נדבקות אליה. השמלה עשויה מבד טקסטיל הורס מצופה פאייטים מבריקים בחלק העליון, בשילוב חצאית טול בגזרת ראפלס מודגשת, עם חתיכות טול א-סימטריות שמוסיפות לשמלה מלא סטייל. הצללית במותן נאספת בכיווץ ובעלת ווליום חגיגי בחלקה התחתון. אין ספק שהשמלה תאפשר לקטנטנה שלך לנצנץ על רחבת הריקודים בסטייל.   

השמלה מגיעה בשני צבעים לבחירה – ורוד ושחור ובמידות 4-14.

 Emilia Dress שמלה בובתית ומתוקה
Emilia Dress היא שמלת שושבינה בעלת מראה עדין ומתוק, ממש כמו סוכריה. העיצוב שלה קלאסי ומתאים לכל אירוע מיוחד. בשמלה משולבים בדי טול ורדרדים בחלק התחתון במראה של שכבות, כאשר החלק עליון של השמלה לבן עם ברק עדין ובכתפיות משולבים שני פפיונים שהפכו לאייקון של מותג נד נד. השילוב של בדי הטול והפפיונים העדינים מקנים לשמלה מראה בובתי מושלם!    

השמלה מגיעה בצבע שחור-ורוד ובמידות 4-12.  

Anastasia Dress – New Yellow Version
Dress Anastasia מתכתבת עם האסתטיקה הייחודית של מותג נד נד בזכות הגזרה המהממת, הפפיון האייקוני והסטייל הבובתי. השמלה מגיעה בגזרה מפוארת, עשויה מבדים איכותיים ונושמים ההופכים אותה לאחת הבחירות הבולטות לשמלות ערב ושושבניות. החלק העליון של השמלה קרוב אל הגוף, בעוד שהחלק התחתון בנוי משכבות טול וחצאית קלוש רחבה, המעניקה לגוף מראה בובתי מתוק. את הפפיון הגדול ניתן למקם באזורים שונים של השמלה, כיוון שהוא ניתן להסרה מיידית על ידי אביזר בטיחותי, אבל אנחנו ממליצים לשים אותו בצד האחורי של השמלה.   

השמלה מגיעה בשלושה צבעים לבחירה – שחור-צהוב, שחור-לבן, וורוד שחור, במידות 4-12.    

ARIA DRESS WHITE שמלה מנצנצת באלגנטיות
Aria Dress היא שמלה בגזרת שכמייה המעוצבת בסגנון אוברסייז משוחרר ומחמיא לגוף. השילוב של אלמנט וולאנים בסיומת שלה מלווים כל תנועה של הנסיכה הקטנה והופכים אותה לנוטפת סטייל ושיק. השמלה קלאסית לאירוע או ערב חג, או כשמלת שושבינה מיוחדת. לשמלה ניתן לחבר פפיון גדול ולהפוך אותה להורסת עוד יותר!       

השמלה מגיעה בצבעים לבן, שחור וורוד ובמידות 6-16.