סטארטאפ בישיבת ירוחם: שבת להורי האברכיות

בישיבת ירוחם התקיימה שבת בישיבה לא רק להורי התלמידים אלא שבת מיוחדת להורי האברכיות, הנשים הנשואות לאברכי הישיבה וגרות בירוחם. "כי מאחורי כל אברכית מצליחה עומדים הורים מוצלחים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/12/19 11:08 ד בכסלו התשפ

סטארטאפ בישיבת ירוחם: שבת להורי האברכיות
ישיבת ירחם, צילום: איגוד ישיבות ההסדר

בשבת האחרונה נערכה שבת מיוחדת בישיבת ירוחם, שבת להורי האברכיות של הישיבה. בישיבות רבות מקיימים מידי שנה שבת הורים בה מגיעים ההורים של הבחורים בישיבה, אבל בישיבת ירוחם הוחלט לא להסתפק רק בשבת להורים של האברכים, אלא לארגן שבת מיוחדת להורי האברכיות או שכפי שהם אומרים: להורים של אותן בנות שבחורי הישיבה של ירוחם סחבו אותם דרומה....

שבת להורי האברכיות

שבת להורי האברכיותצילום: ללא

 

"הרעיון לקיים את 'שבת הורי האברכיות' עלה ותופעל מן השטח, מתוך רצון לחזק את הקישור והשייכות של אברכי הישיבה, נשותיהם ומשפחותיהם להווייה הישיבתית." אומר אהד טיברגר מנהל הישיבה.

"הבחירה של זוגות נשואים להעתיק את חייהם למקום מרוחק ושונה מתוך התמסרות ללימוד התורה עשויה לעיתים להיות לא פשוטה, הן לנשות האברכים הבוחרות 'לבנות מחדש' את עולמן בארץ לא זרועה והן למשפחותיהן השולחות את אוצרן למים עמוקים. במהלך השבת הכירו ההורים את אופייה של הישיבה והעיירה, את התורה הנלמדת ואת הדרך המיוחדת בה בוחרות בנותיהן ללכת, ואנו תקווה כי השבת תרמה לתחושת החיבור והקרבה של המשפחות לעולם המיוחד הנבנה בישיבה ולעולם לימוד התורה הישיבתי בכלל."