מד"א שלי: היישומון שישמור על ילדיכם

הורים רבים נערכים לפתיחת שנת הלימודים, ומציידים את ילדיהם במכשירים סלולריים, על מנת להבטיח את שלומם במד"א קוראים להתקין את יישומון "מד"א שלי", המאפשר להזעיק את מד"א תוך שהוא משדר את מיקומו המדויק של הילד ומסייע לשמור על בריאותו

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/08/19 11:32 כה באב התשעט

מד"א שלי: היישומון שישמור על ילדיכם
צילום: shutterstock

רגע לפני פתיחת שנת הלימודים, עוסקים הורים רבים בשאלה כיצד לוודא שימוש נכון במכשיר הסלולר של ילדיהם, המלווה אותם לכל אורך שעות היום. בין היישומונים והמשחקים שבהם עושים הילדים שימוש, ממליצים במגן דוד אדום להורים להתקין במכשירי הסלולר של ילדיהם את יישומון (אפליקציה) "מד"א שלי", שיאפשר לילד להזעיק את מד"א בלחיצת כפתור אחת, מבלי שיצטרך אפילו לזכור את מספר החירום של מד"א – 101. 

בנוסף, עם הזנקת מד"א באמצעות היישומון, משוגר באופן מידי מיקומו המדויק של הילד למוקד מד"א, ולצוותים הנמצאים בדרך, באופן שמאפשר להגיע אליו במהירות ובקלות, גם אם הילד מבוהל או שאינו יודע להסביר היכן בדיוק הוא נמצא. 

עוד ממליצים במד"א להזין ביישומון את המידע הרפואי הבסיסי של הילד, לרבות אלרגיות לחומרים שונים ולתרופות, מידע על שימוש במשאפים ועל מחלות שונות דוגמת אסתמה, סכרת, אפילפסיה, מחלות לב, או כל מידע רפואי משמעותי אחר. כך, צוותי מד"א המגיעים לטפל בילד, יכולים לקבל מיד את כל המידע הרפואי הרלוונטי לטיפול בו, גם כאשר הוא אינו יודע, או אינו יכול, להסביר על עברו הרפואי בעצמו. 

צילום: יחצ מדא

במגן דוד אדום מדגישים כי היישומון נגיש לחלוטין גם לבעלי מוגבלויות וזמין במגוון רחב של שפות. עוד מאפשר היישומון, שהורד כבר ע"י יותר ממאה אלף משתמשים בישראל, להכניס לתוכו מידע רפואי ופרטים של קרובי משפחה. כך לדוגמא, יכול ההורה להכניס אל היישומון את המידע הרפואי של ילדו, ובמקרה חירום לשגר אליו את צוותי מד"א, מבלי שהילד יצטרך לעשות דבר. 

מנכ"ל מד"א, אלי בין: "מגן דוד אדום פועל כל העת לקידום טכנולוגי, שיאפשר הצלת חיים של כל אחד, בכל מקום ובכל זמן. בין שלל הטכנולוגיות שפותחו במסגרת הארגון, גם יישומון 'מד"א שלי', שמטרתו לסייע בהצלת חיים של ילדים, מבוגרים וקשישים. אני קורא לציבור ההורים לוודא כי היישומון מותקן במכשירי הסלולר של ילדיהם, כך שבמצב חירום רפואי הם יוכלו להזעיק את צוותי מד"א בקלות ובאופן בטוח."

להורדת יישומון "מד"א שלי" בחינם לחץ כאן