מטיילים בקיץ? הנה 3 טיפים לטיול מוצלח

הקיץ כבר כאן ועכשיו זו התקופה המושלמת לטייל ברחבי הארץ עם הילדים והמשפחה. אבל איך בוחרים את המסלול, כיצד מגיעים ממקום למקום ואיך מוצאים פעילויות? הנה 3 טיפים שכדאי להכיר

חדשות כיפה תוכן שיווקי 02/07/19 14:28 כט בסיון התשעט

מטיילים בקיץ? הנה 3 טיפים לטיול מוצלח
צילום: shutterstock

ישראל היא מדינה חמה עם אקלים ים תיכוני ואין פלא שהקיץ בה נראה אחרת לגמרי בהשוואה לשאר עונות השנה. יתרה על כך, הקיץ מביא איתו את החופש הגדול ועוד מגוון רחב של פעילויות בפריסה ארצית. אם משפחות עם ילדים רוצות לנצל את זה, כל מה שהן צריכות לעשות הוא לארגן כמה ימי חופשה מרוכזים ולתכנן טיול בלתי נשכח.

אז איך מבטיחים טיול מוצלח? הנה 3 טיפים שיעזרו לכם החל משלב התכנון ועד הביצוע והיציאה לשטח:

1. התאימו את המסלול למזג האוויר
הכי חשוב שהמסלול שבו מטיילים יותאם לתנאי מזג האוויר. זו למשל לא התקופה לצאת לטיולים ארוכים במדבר יהודה או במצפה רמון, אך בהחלט ניתן לשלב מסלולים רטובים בכל רחבי הארץ ובעיקר בצפון, בגליל וברמת הגולן.

כמו כן, כדאי לבדוק יום לפני מועד הטיפול מה צפוי להיות מזג האוויר ולקבוע בהתאם זמני יציאה. אפשר גם לקחת בחשבון את ההפסקות היזומות במהלך הטיול ולדאוג שהן יהיו באזור מוצל, נגיש ונוח. לאחר מכן נותר רק להקפיד על שתיית מים ולהראות לילדים דוגמא אישית.

2. קחו בחשבון יתרונות של השכרת רכב
מי שאין לו רכב פרטי או זקוק לרכב גדול יותר לקראת הטיול בקיץ הקרוב יכול לעשות את זה באמצעות יצירת קשר עם חברות השכרת רכב בישראל. השכרת רכב היא אופציה מעולה גם לישראלים וגם לתיירים, כי ניתן לבחור בין סוגים שונים של דגמים ולאסוף אותם בסניפים שונים שמפוזרים ברחבי הארץ.

רכב שכור מטופל ושמור ברמה גבוהה והוא לא דורש שום סוג של היערכות מוקדמת מבחינת תחזוקה. גם אם יש לכם רכב אבל אתם לא סומכים עליו, השכרת רכב היא פתרון מצוין שיעזור לכם להגיע בקלות ממקום למקום.

3. בחרו פעילויות לפי גיל הילדים
הסוד של טיול מוצלח הוא להתאים אותו לגיל של הילדים. הבעיה היא שמטבע הדברים, במשפחה ממוצעת יש ילדים בגילאים שונים ולכן תחומי העניין שלהם שונים. לפיכך, הפתרון הוא לערב את הילדים עצמם בתהליך קבלת ההחלטות ולבקש מהם לספר מה הם רוצים לראות, איפה הם מעוניינים לבקר ואיזה פעילויות או אטרקציות רלוונטיות לגביהם.

עוד דרך טובה לבחור פעילות לפי גיל הילדים היא להתייעץ עם חברים ומשפחה. אם יש לכם קרובים שכבר יצאו לטיול עם ילדים בגילאים דומים, סביר להניח שהם יוכלו לעזור לכם לקבוע סדר עדיפויות. מאותו רגע והלאה, הסידורים היחידים שיישארו על הפרק הם רכישת כרטיסים, הזמנת מקום ובדיקת זמינות בתאריכים שונים.